کد خبر : 1831435 | 09 تیر 1401 ساعت 17:20 | 22.1K بازدید | 9 دیدگاه

حمله چلسی به PSG؛ تقاضا برای خرید کیمپمبه

کیمپمبه، مدافع پاری‌سن ژرمن، همچنان تحت نظر چلسی قرار دارد و احتمال دارد در طول تابستان راهی استمفوردبریج شود.

حمله چلسی به PSG؛ تقاضا برای خرید کیمپمبه

به گزارش "ورزش سه"، وب‌سایت گل مدعی است کیمپبه، مدافع ملی‌پوش فرانسوی باشگاه PSG، همچنان در رادار باشگاه چلسی قرار دارد و احتمال اینکه او امسال تابستانی راهی لندن شده و پیراهن آبی چلسی را به تن کند بالا است.

پرسنل کیمپبه، از محصولات آکادمی باشگاه پاری‌سن ژرمن است و از نوجوانی در این باشگاه عضویت داشته. او تا این لحظه 220 بازی برای PSG انجام داده. با اینکه ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، چندی پیش گفت یکی از سیاست‌هایش این است که دست‌پروده‌های آکادمی باشگاه حفظ شده و برای PSG بازی کنند اما اقدامات اخیر او نشان داده که واقعیت چیز دیگری است.

1724171

با توجه به شایعات اخیر درباره تلاش PSG برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع اینترمیلان، به نظر می‌رسد تمایل پاریس برای حفظ کیمپبه کاهش یافته. این باعث شده احتمال موافقت PSG با درخواست چلسی برای فروش کیمپمبه افزایش یابد.

مصاحبه اخیر کیمبپه نشان داد که او اگرچه مایل است در باشگاه نوجوانی‌اش به بازی کردن ادامه دهد اما احتمال خروج را هم صفر در نظر نمی‌گیرد. او در پاسخ به خبرنگاران درباره آینده فوتبالش گفت:" من به نقطه کلیدی‌ای در دوران فوتبالم رسیده‌‌ام و اینکه قرارداد بعدی‌ام با کدام باشگاه خواهد بود حالا برای من سوال خیلی مهمی است. منتظرم تا با مدیر ورزشی جدید PSG درباره پروژه آینده باشگاه صحبت کنم. به نظرم باید خیلی زود و بدون معطلی در این‌باره با هم صحبت کنیم".

دیدگاه‌ها