کد خبر : 1831437 | 09 تیر 1401 ساعت 17:45 | 22.6K بازدید | 4 دیدگاه

شماره پیراهن ژسوس در آرسنال مشخص شد؛ شماره 9

درحالی‌که آرسنال برای معرفی رسمی گابریل ژسوس آماده می‌شود شماره پیراهن او در این تیم به بیرون درز کرده است.

شماره پیراهن ژسوس در آرسنال مشخص شد؛ شماره 9

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی، با قراردادی 55 میلیون یورویی منچسترسیتی را ترک کرده و به آرسنال ملحق شده. آرسنال تا ساعاتی دیگر به‌صورت رسمی او را به هواداران باشگاه معرفی خواهد کرد. اما پیش از اعلام رسمی آرسنالی شدن ژسوس، تصاویری از او به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد مهاجم برزیلی فصل آینده با چه شماره پیراهنی در آرسنال بازی خواهد کرد؛ پیراهن شماره 9.

گابریل ژسوس در پنج سال و نیم حضور خود در سیتی دوران موفقی را پشت سر گذاشت. او برای سیتیزن‌ها 95 گل به ثمر رساند و چهار بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. او از فصل بعد در لندن و برای آرسنال به میدان خواهد رفت.

درحالی‌که آرسنالی‌ها احتمالا امروز ژسوس را رسما به‌عنوان بازیکن جدیدشان معرفی می‌کنند، تصاویری از حضور او در استادیوم امیریتس منتشر شده که نشان می‌دهد توپچی‌ها کدام پیراهن را برایش کنار گذاشته‌اند. پیراهن شماره 9. پیراهنی که از زمان جدایی الکساندر لاکازت از آرسنال در اختیار کسی قرار نداشت.

1724174
تصاویر منتشر شده از ژسوس در امیریتس؛ با پیراهن شماره 9

پیش از لاکازت، پیراهن شماره 9 آرسنال در اختیار بازیکنانی مثل لوکاس پرز، لوکاس پودولسکی، چو یونگ پارک، ادواردو و خولیو باپتیستا بوده. حتی اگر به سال‌های قبل‌تر نگاه کنیم بزرگان دیگری را با این پیراهن خواهیم دید. بازیکنانی مثل خوزه آنتونیو ریس، داوور شوکر، نیکلاس آنلکا و پل مرسون.

ژسوس البته به پوشیدن پیراهن شماره 9 عادت دارد. او در سه فصل گذشته برای سیتی با این شماره بازی می‌کرد. البته او برای سیتی و باشگاه سابقش پالمیراس با پیراهن شماره 33 هم بازی کرده بود.

دیدگاه‌ها