کد خبر : 1831448 | 09 تیر 1401 ساعت 19:20 | 18.9K بازدید | 6 دیدگاه

پایان یک همکاری؛ اومتیتی در آستانه جدایی از بارسا

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا، از چند باشگاه پیشنهاد دارد و ممکن است هفته آینده رسما از بلوگرانا جدا شود.

پایان یک همکاری؛ اومتیتی در آستانه جدایی از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسا، چندین پیشنهاد از سوی چند باشگاه دریافت کرده و در حال سبک و سنگین کردن این پیشنهادات است. رسانه‌ها در اسپانیا می‌گویند این احتمال وجود دارد که اومتیتی هفته آینده بارسا را ترک کند. احتمال پیوستن اومتیتی به باشگاه فرانسوی رن، بالا ارزیابی شده. البته این مدافع فرانسوی به صورت قرضی با گزینه خرید قطعی در انتهای دوره، واگذار خواهد شد.

اومتیتی از کادر فنی بارسا اجازه گرفته تا این هفته در اولین روزهای اردوی آماده‌سازی تیم حضور نداشته باشد. بر اساس گزارشها، مدیران برنامه‌های اومتیتی در حال حاضر مشغول مذاکره با چند باشگاه هستند تا انتقال قرضی او از بارسا را قطعی کنند.

1724190

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است مدافع فرانسوی بارسا راهی باشگاه رن در فرانسه خواهد شد. البته اومتیتی از رن خواسته به او مدتی زمان بدهد تا درباره این پیشنهاد فکر کرده و پاسخ نهایی را بدهد. اما این نشریه می‌گوید اومتیتی حداکثر تا هفته آینده تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت. از دیگر باشگاه‌هایی که خواهان جذب اومتیتی هستند به لیون و فیورنتینا اشاره شده است.

باشگاه رن البته از نظر مالی برای جذب ستاره نام‌آشنایی مثل اومتیتی دچار مشکل خواهد شد. به همین خاطر است که مدیران رن در حال گفت‌وگو با اومتیتی و بارسا هستند تا اولا مدافع فرانسوی را به کاهش دستمزدش راضی کنند و یا از بارسا بخواهند پرداخت بخشی از دستمزد او را تقبل کند.

اومتیتی که قرارداد خود با بارسا را تا سال 2026 تمدید کرده در حال حاضر به ازای هر فصل از باشگاه کاتالان 4 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.

دیدگاه‌ها