کد خبر : 1831453 | 09 تیر 1401 ساعت 19:49 | 21.3K بازدید | 9 دیدگاه

روزی که قرار بود سادیو مانه بمیرد

بازی کنی می‌میری؛ طلسم و جادو روی مانه تاثیر نداشت

سادیو مانه، ستاره سنگالی جدید بایرن مونیخ، تا رسیدن به این جایگاه در فوتبال دنیا موانع متعددی را پشت سر گذاشته و حتی از تهدیدهای یک جادوگر جان سالم به در برده.

بازی کنی می‌میری؛ طلسم و جادو روی مانه تاثیر نداشت

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره سنگالی فوتبال، در هفته‌های گذشته یکی از خبرسازترین فوتبالیست‌های دنیا بود. او بعد از سالها درخشش با پیراهن قرمز لیورپول و تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌ها برای هواداران این تیم، تصمیم گرفت از مرسی‌ساید جدا شده و برای ادامه فوتبالش راهی آلمان شود. او با عقد قراردادی با بایرن مونیخ به این تیم پیوست تا پیراهن قرمز را این بار در آلیانز آرنا به تن کنند.

اما رسیدن به این جایگاه رفیع فوتبالی برای ستاره سنگالی به راحتی به‌دست نیامده. سادیو از زمانی که در دهکده‌ای فقیر در کشورش سنگال، در زمین خاکی و گل‌آلود به دنبال توپ می‌دوید برای تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال، موانع متعددی را از سر راه برداشته. او حتی از تهدیدهای یک جادوگر آفریقایی جان سالم به در برده است.

1724201

ماجرا این است که چندی پیش یک جادوگر آفریقایی از کشور بنین، در شبکه‌های اجتماعی به سادیو مانه هشدار داد و پیش‌بینی کرد که او در تاریخی مشخص خواهد مرد.

پیش از شروع جام ملتهای آفریقا در سال 2021، جادوگری از کشور بنین، در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد او با هنر جادوگری‌اش قدرت این را دارد که از آینده خبردار شود. او اعلام کرد این را می‌داند که سادیو مانه اگر به همراه تیم ملی سنگال در جام ملتهای آفریقا در مقابل تیم ملی بنین بازی کند، به حمله قلبی دچار شده و خواهد مرد.

هواداران سادیو مانه که از این ادعا خشمگین شده بودند توفانی مجازی علیه جادوگر آفریقایی به راه انداختند. سادیو مانه هم او را بی‌پاسخ نگذاشت و در جواب گفت:" من طوری بزرگ شده‌ام که می‌دانم مرگ فقط دست الله است و هیچکس نمی‌تواند زمان مرگ کسی را عقب یا جلو بیندازد. من خیلی عادی در آن بازی شرکت خواهم کرد و اگر دچار حمله قلبی شوم و بمیرم، آن جادوگر فقط وسیله‌ای در دست خدا خواهد بود. من گول او را نخواهم خورد".

1724202

سادیو مانه به وعده خود عمل کرده و در مسابقه مورد بحث حاضر شد بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید. تیم ملی سنگال با حضور مانه تا فینال رقابتها پیش رفت و در مسابقه فینال مقابل مصر، سنگالی‌ها با آخرین پنالتی‌ای که توسط مانه به ثمر رسید موفق شدند مصر را شکست داده و جام قهرمانی آفریقا را به‌دست بیاورند.

دیدگاه‌ها