کد خبر : 1831479 | 10 تیر 1401 ساعت 09:21 | 27.1K بازدید | 2 دیدگاه

مذاکرات ادامه دارد؛ میلان همچنان در پی ستاره چلسی

مدیران میلان همچنان در حال مذاکره برای جذب حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی، هستند.

مذاکرات ادامه دارد؛ میلان همچنان در پی ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، میلان از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب زیاش داشته و در طول این مدت عملکرد او را زیر نظر داشته است. 
میلان در این پنجره تابستانی شرایط چندان خوبی را تجربه نمی‌کند و با این که باید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تیم خوبی را راهی رقابت‌های فصل آینده لیگ ایتالیا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا کند اما در حال حاضر شرایط این باشگاه چندان مشخص نیست. 
کار انتقال مالکیت آنها به رد برد تا ماه سپتامبر به طور کامل انجام نمی‌شود و همین باعث شده که وضعیت این باشگاه با تردیدهای روبرو شود. از سوی دیگر قرارداد پائولو مالدینی هم در آستانه اتمام بود که در لحظه آخر برای تمدید این قرارداد تا سال 2024 توافقی انجام شد. 

1693116
در این میان، توتومرکاتو خبر داده که میلان همچنان به صورت جدی در پی جذب زیاش است و مذاکرات این باشگاه با مدیران چلسی بر سر انتقال این بازیکن به سن سیرو ادامه دارد. 
قرارداد زیاش تا ژوئن 2025 با چلسی ادامه دارد اما پیش از این بعضی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که او هم خواهان جدایی از چلسی است و این موضوع را به صورت رسمی به این باشگاه اعلام کرده است. 
چلسی مایل است که این ستاره مراکشی را با قراردادی قرضی و با بند خرید در پایان فصل به میلان منتقل کند و به نظر می‌رسد که شاید دو طرف بتوانند با مبلغی نزدیک به شش میلیون یورو روی انجام این قرارداد توافق کنند تا زیاش فصل آینده را با پیراهن میلان و در لیگ ایتالیا آغاز کند.

دیدگاه‌ها