کد خبر : 1831485 | 10 تیر 1401 ساعت 11:21 | 11.3K بازدید | 4 دیدگاه

نادال و ویمبلدونی که از همیشه نزدیک‌تر است!

بخت دوم قهرمانی در مسابقات تنیس ویمبلدون شب گذشته راهی دور سوم این رقابت‌ها شد.

نادال و ویمبلدونی که از همیشه نزدیک‌تر است!

به گزارش "ورزش سه" عصر دیروز، رافائل نادال اسپانیایی به مصاف ریچارد برانکیس رفت تا برای صعود به دور سوم رقابت‌ها در زمین مرکزی ویمبلدون راکت به دست بگیرد.
رافا مطابق انتظارات کار سختی برابر حریف نسبتا کوتاه‌قامت خودش نداشت و ست اول را ۴-۶ به نفع خودش تمام کرد.
با وجود عقب افتادن در ست دوم، باز هم این ماتادور بود که به بازی برگشت و در نهایت با نتیجه مشابه ست نخست، پیروز این ست شد.

1724242
در ست سوم اما تنیسور لیتوانیایی بهتر کار کرد و این بار او با نتیجه ۴-۶ نادال را مغلوب کرد.
در ست چهارم بازی رافائل نادال بار دیگر به فرم ایده‌آل خودش رسید و بعد از بریک گیم سرو حریف در ابتدای ست، کار راحتی تا پایان داشت و با برتری ۳-۶ در این ست، در مجموع با نتیجه ۱-۳ حریفش را شکست داد و راهی دور سوم قدیمی‌ترین گرنداسلم تنیس شد.
رافا که با کناره‌گیری برتینی به دلیل کووید شانس بیشتری برای حضور در مراحل بالای این تورنمنت به دست آورده، در مرحله بعد باید به مصاف لورنزو سونگو ایتالیایی برود.

1724243
بعد از شکست در نیمه‌نهایی ویمبلدون ۲۰۱۸ برابر جوکوویچ و ۲۰۱۹ برابر فدرر، رافا در سال ۲۰۲۰ به دلیل آسیب‌دیدگی در این مسابقات شرکت نکرد و شاهد سه قهرمانی متوالی جوکوویچ بود اما به نظر می‌رسد با کمرنگ‌تر شدن مصدومیت مادرزادی او در مچ پایش در این مقطع از فصل، نادال با آمادگی بالایی به این مسابقات پا گذاشته و می‌تواند امیدوارتر از سال‌های گذشته به حضور در دیدار فینال بیندیشد.

دیدگاه‌ها