کد خبر : 1831495 | 10 تیر 1401 ساعت 11:36 | 37.3K بازدید | 9 دیدگاه

تیاگو موتا جایگزین پوچتینو

خواب عجیبی که لئوناردو برای پاریس دیده بود

به نظر می‌رسد که لئوناردو، مدیر ورزشی سابق پی اس جی، برنامه جذابی برای این تیم در تابستان در نظر داشت.

خواب عجیبی که لئوناردو برای پاریس دیده بود

به گزارش "ورزش سه"، مدیران پی اس جی پس از پایان فصل گذشته تصمیم گرفتند به همکاری با لئوناردو خاتمه دهند و او را از سمت مدیر ورزشی برکنار کنند.
با این حال لو پاریزین خبر داده که این مدیر برزیلی برنامه دقیق و مدونی برای پنجره تابستانی در نظر داشته تا این تیم را بیش از پیش تقویت کند. 
او قصد داشته برای جذب عثمان دمبله و پل پوگبا اقدام کند که قرارداد هر دو بازیکن با بارسلونا و منچستریونایتد به پایان رسیده و می‌توانستند به صورت آزاد به پی اس جی ملحق شوند. 
لئوناردو همچنین علاقه زیادی به جذب سادیو مانه داشته که دوست داشت از لیورپول جدا شود و در نهایت این بایرن مونیخ بود که توانست این بازیکن را به خدمت بگیرد. 
این مدیر ورزشی سابق پی اس جی همچنین قصد داشت تیاگو موتا را به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پارک دو پرنس بنشاند. یکی از منابع نزدیک به این باشگاه گفته که او بلافاصله پس از حذف از لیگ قهرمانان در اوایل ماه مارس چنین تصمیمی گرفته بود. 
با این حال، برکناری او و حضور لوییز کامپوس از سمت مدیر ورزشی پاری سن ژرمن باعث شد که این باشگاه مسیری کاملا متفاوت با آنچه لئوناردو در نظر داشت، پیش بگیرد.

دیدگاه‌ها