کد خبر : 1831502 | 10 تیر 1401 ساعت 12:45 | 9.8K بازدید | 2 دیدگاه

تصمیم نهایی اتلتیکو؛ حفظ تورس و تونت در آکادمی

مدیران اتلتیکو مادرید تصمیم دارند با همان کادر قبلی به درخشش در سطح جوانان ادامه دهند.

تصمیم نهایی اتلتیکو؛ حفظ تورس و تونت در آکادمی

به گزارش "ورزش سه"، آکادمی اتلتیکو مادرید فصل بسیار درخشانی را پشت سر گذاشت و موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد. 
آنها به واسطه همین درخشش تصمیم دارند که به ترکیب برنده‌ای که دارند دست نزنند و با همان الگوی امسال به این روند موفقیت‌آمیز ادامه دهند.
مدیران این باشگاه اسپانیایی باور دارند که حضور مربیان و افراد درست در راس و کادر فنی تیم‌ها باعث شده که چنین موفقیتی در آکادمی به ثبت برسد و حالا آنها قصد دارند به قدرتمندتر شدن این تیم‌ها کمک کنند. 
موفقیت تیم دوم اتلتیکو که به لطف حضور لوییز تونت در حال بازیابی جایگاهش در فوتبال ملی است، باعث شد که این مربی اهل سویل بار دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.
با این حال، اتلتیکوی بی تنها باشگاهی نیست که قرار است به کار با همین سرمربی ادامه دهد. هواداران اتلتیکو که از مدت‌ها قبل منتظر بازگشت فرناندو تورس به این تیم بودند، حالا باز هم او را در راس کادر فنی تیم جوانان خواهند دید. 
او چرخه‌ای از تغییرات را در این تیم راه‌اندازی کرده و حالا آماده است تا موفقیتی که با بازیکنان جوانش به دست آورده را بار دیگر تکرار کند. 
آنخل دوناتو نیز دیگر مربی‌ آکادمی اتلتیکو است که قرار شده هدایت یکی از تیم‌های پایه را که پیش از این نیز برعهده او بوده ادامه دهد. 
تصمیم مدیران اتلتیکو برای دست نزدن به ساختاری که با موفقیت بسیاری برای این باشگاه همراه بوده از نگاه بسیاری از کارشناسان فوتبال اسپانیا منطقی توصیف شده و آنها معتقد هستند که این باشگاه باید تا زمانی که این روند ادامه دارد به همین شیوه پیش برود.

دیدگاه‌ها