کد خبر : 1831508 | 10 تیر 1401 ساعت 13:10 | 33.8K بازدید | 13 دیدگاه

رسمی؛ ستاره برزیلی اورتون به تاتنهام پیوست

باشگاه تاتنهام موفق شد در رقابت برای جذب ریچارلیسون، مهاجم برزیلی اورتون، برنده شده و این بازیکن را به خدمت بگیرد.

رسمی؛ ستاره برزیلی اورتون به تاتنهام پیوست

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان ریچارلیسون در شرایطی که تیمش از موقعیت خوبی هم برخوردار نبود باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری به او جلب شود. 
این بازیکن 25 ساله حالا چهارمین خرید تاتنهام پس از جذب ایوان پریشیچ، فریزر فارستر و ایوز بیسوما است و به نظر می‌رسد که تاتنهام قصد دارد تیم قدرتمندی برای فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان تدارک ببیند. 
این مهاجم برزیلی با قراردادی پنج ساله و به ارزش 60 میلیون پوند به این تیم ملحق شده تا فرصت بازی تحت هدایت آنتونیو کونته را داشته باشد. گفته می‌شود 50 میلیون پوند از این قرارداد به اورتون پرداخت شده و 10 میلیون پوند بقیه جزو بندهای پاداشی است که در نظر گرفته شده است. 

1724263
تاتنهام با انتشار بیانیه‌ای با تایید این خبر نوشت:« ما با خوشحالی اعلام می‌کنیم که ریچارلیسون از اورتون به جمع ما پیوسته است. این بازیکن برزیلی قراردادی تا سال 2027 با ما به امضا رسانده است. خوش آمدی ریچارلیسون!»
پیش از این هم هری کین و سون هیونگ مین عملکرد خوبی در خط حمله تاتنهام داشتند اما حضور ریچارلیسون می‌تواند توان هجومی این تیم را به شکل قابل توجهی افزایش دهد، خصوصا که آنها فصل آینده در لیگ قهرمانان هم حضور دارند و افزایش تعداد بازی‌ها ممکن است احتمال مصدومیت را افزایش دهد. 
تاتنهام در حالی موفق به جذب این بازیکن شد که پیش از این به نظر می‌رسید که چلسی گزینه محتمل‌تر و جدی‌تری برای خرید ریچارلیسون است.

دیدگاه‌ها