کد خبر : 1831516 | 10 تیر 1401 ساعت 14:19 | 58.8K بازدید | 11 دیدگاه

رسمی؛ دروازه‌بان آلمانی به منچسترسیتی پیوست

باشگاه منچسترسیتی برای جذب استفان اورتگا، دروازه‌بان آلمانی، با این بازیکن به توافق رسید.

رسمی؛ دروازه‌بان آلمانی به منچسترسیتی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، سیتی به دنبال جذب بازیکنی بود که بتواند نقش دروازه‌بان دوم این تیم را پس از ادرسون ایفا کند. 
اورتگا با پایان مهلت قراردادش با باشگاه آرمینیا بیله‌فلد و سقوط این تیم به دسته پایین‌تر فوتبال آلمان تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و حالا به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی سه ساله به منچسترسیتی ملحق شده است. 
زک استفن که در حال حاضر دروازه‌بان شماره دو سیتی به حساب می‌آید قرار است در این تابستان از سیتی جدا شده و به صورت قرضی به یکی از تیم‌های حاضر در چمپیونشیپ ملحق شود تا فرصت کافی برای حضور در زمین و آمادگی برای جام جهانی به همراه تیم ملی آمریکا را داشته باشد. 
اورتگا فصل گذشته در تمامی دیدارهای تیمش در بوندسلیگا در ترکیب اصلی قرار داشت و تنها یک بازی را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد. 

1724299
گفته می‌شود که این بازیکن بازی با توپ خوب در حد یک دروازه‌بان را دارد و در فهرست انتظار تیم ملی آلمان برای یورو 2020 نیز قرار گرفته بود. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌های آلمانی مدعی شده بودند که مدیران بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط این بازیکن هستند تا او را به عنوان جانشین مانوئل نویر به این تیم اضافه کنند. 
پپ گواردیولا تصمیم دارد فرصت بازی در مسابقات داخلی را به این بازیکن بدهد تا هم به ادرسون استراحت داده باشد و هم از توانایی‌های این بازیکن که به تازگی به جمع آنها پیوسته استفاده کند.

دیدگاه‌ها