کد خبر : 1831523 | 10 تیر 1401 ساعت 15:00 | 32.9K بازدید | 7 دیدگاه

رسمی؛ اونانا و مخیتاریان به اینتر پیوستند

باشگاه اینتر اعلام کرد که آندره اونانا و هنریک مخیتاریان را به خدمت گرفته است.

رسمی؛ اونانا و مخیتاریان به اینتر پیوستند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر از مدت‌ها قبل برای جذب اونانا و مخیتاریان به توافق رسیده بود و در نهایت موفق شد دقایقی قبل رسما قراردادی را با این دو بازیکن به امضا برساند. 
قرارداد اونانا با باشگاه آژاکس به پایان رسیده و او تصمیم گرفت که قراردادش با این باشگاه را تمدید نکند. پیش از این گفته شده بود که او تست‌های پزشکی خودش را در ماه فوریه انجام داده و بلافاصله پس از پایان رسمی مهلت قراردادش با آژاکس، به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست. 

1724303


این شرایط تا حد زیادی درباره مخیتاریان هم صدق می‌کرد. قرارداد این بازیکن نیز با رم به پایان رسیده و او هم تصمیم گرفت که قرارداد جدیدی با این تیم امضا نکند. مخیتاریان هفته گذشته تست‌های پزشکی لازم برای امضای این قرارداد را انجام داده بود. 
گفته می‌شود مهلت قرارداد اونانا با اینتر پنج ساله است و به این ترتیب او تا سال 2027 در اختیار این تیم خواهد بود. از سوی دیگر، مخیتاریان نیز قراردادی دو ساله تا سال 2024 با اینتر به امضا رسانده است. 
به نظر می‌رسد که اینتر تابستان شلوغی را در پیش دارد و تا به حال چهار خرید انجام داده که روملو لوکاکو از چلسی و کریسیتین اصلانی از امپولی نیز جزو این خریدها به حساب می‌آیند. 
این تیم همچنین امیدوار است که به زودی قراردادی را با پائولو دیبالا به امضا رسانده و این بازیکن آرژانتینی را نیز به خط حمله تیمش اضافه کند.

دیدگاه‌ها