کد خبر : 1831530 | 10 تیر 1401 ساعت 16:13 | 22.5K بازدید | 11 دیدگاه

بارسا امیدوار شد؛ بازگشت آنسو فاتی به اوج

آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، در تلاش است تا فصل جدید را با نهایت قدرت آغاز کند.

بارسا امیدوار شد؛ بازگشت آنسو فاتی به اوج

به گزارش "ورزش سه"، فاتی فصل گذشته شرایط سختی را سپری کرد و بیشتر دیدارهای تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد. 
فصل 23-2022 می‌تواند فصلی تعیین کننده برای این بازیکن باشد که امید  زیادی به درخشش در آن بسته و در تلاش است تا در نهایت آمادگی این فصل را آغاز کرده و بار دیگر در تمرینات بارسا حاضر شود. 
بسیاری امید داشتند که این ستاره جوان اسپانیایی فصل گذشته درخشش خیره کننده خودش را به نمایش بگذارد و با جدایی لیونل مسی، به عنوان شماره 10 جدید بارسا نبض بازی‌ها را در دست بگیرد. با این حال، مصدومیت مانع از تبدیل شدن این رویا به واقعیت شد تا همه چیز به فصل جدید موکول شود. 
آنسو فاتی هر زمان که در اوج آمادگی و دور از مصدومیت بوده، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. او نشان داده که از توانایی و استعداد کافی برخوردار است تا بتواند برای بارسا تعیین کننده باشد. 

1724320
مشکل اصلی او در طول این مدت همواره آمادگی بدنی و مصدومیت بوده و فاتی به خوبی از این موضوع آگاه است. به همین دلیل در طول تعطیلات تابستانی نیز به تمرینات سختش ادامه داده تا بتواند این آمادگی فیزیکی را برای همراهی تیمش به دست آورد. 
او در چند هفته اخیر به همراه رائول فرناندز، مربی بدنسازی، تمرین کرده و تصاویری نیز از تمرینات آنها منتشر شد که نشانگر عزم راسخ این بازیکن برای حضور درخشان در ترکیب تیم ژاوی هرناندز است. 
از سوی دیگر، گفته می‌شود که این ستاره جوان بارسا تاکید کرده که قصد دارد از روز اول در تمرینات پیش فصل بارسا حضور داشته باشد. این در حالی است که او در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور داشته و می‌تواند مدت زمان بیشتری از تعطیلات تابستانی استفاده کند. 
بازگشت فاتی و امکان استفاده از او در ترکیب خبر بسیار خوبی برای بارساست و باید به خاطر داشت که آنها به شدت به بازیکنی که بتواند خلاقیت از دست رفته را به این تیم برگرداند نیاز دارند.

دیدگاه‌ها