کد خبر : 1831564 | 10 تیر 1401 ساعت 20:58 | 29.9K بازدید | 9 دیدگاه

صفر از 19؛ آماری فاجعه بار برای ایران؛

اتفاق باورنکردنی در روز باخت تیم ملی بسکتبال!

تیم ملی بسکتبال در بازی برابر قزاقستان حتی نتوانست یک پرتاب سه امتیازی خود را هم تبدیل به امتیاز کند!

اتفاق باورنکردنی در روز باخت تیم ملی بسکتبال!

به گزارش "ورزش سه"، شاید باورش سخت باشد با وجود حضور بازیکنانی همچون سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی و... تیم ملی بسکتبال ایران امروز در بازی مقابل قزاقستان نتوانست حتی یک پرتاب سه امتیازی موفق را به نام خود ثبت کند. ایران در این بازی 19 پرتاب سه امتیازی داشت که حتی یکی از آن ها نیز وارد سبد نشد.
این در حالی است که قزاقستان با بهره گیری از توانایی مورزاگالیف، تک ستاره امروز خود در زمین توانست سه امتیازی های زیادی را حتی از راه دور و در شرایط سخت وارد سبد تیم ملی ایران کند. آن ها 7 پرتاب از 28 پرتاب سه امتیازی خود را وارد سبد ایران کردند تا آمار نه چندان خوب 25 درصد را در این زمینه به نام خود ثبت کنند. 
اینکه یک تیم در طول یک مسابقه به طور کلی موفق به ثبت یک پرتاب سه امتیازی موفق هم نشود، شاید کمتر در بسکتبال جهان رخ دهد، اما بازیکنان ایران حتی در شرایطی که هیچ مدافعی را هم پیش روی خود نمی دیدند، نتوانستند از فرصت ها استفاده کرده و پرتاب سه امتیازی موفق داشته باشند.
شاید اگر سه، چهار پرتاب سه امتیازی ایران هم وارد سبد حریف می شد، می توانست جلوی شکست دوباره تیم ملی برابر قزاق ها را بگیرد.

دیدگاه‌ها