کد خبر : 1831604 | 11 تیر 1401 ساعت 10:30 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

اونانا: اتوئو به من گفت به اینتر برو!

آندره اونانا، دروازه‌بان جدید اینتر، از توصیه ساموئل اتوئو برای پیوستنش به این تیم خبر داد.

اونانا: اتوئو به من گفت به اینتر برو!

به گزارش "ورزش سه"، اونانا که از مدت‌ها قبل زمزمه حضورش در اینتر به گوش می‌رسید، روز گذشته رسما قراردادش را با این تیم به امضا رساند. 
این بازیکن که عملکرد خوبی در آژاکس داشت، تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه تمدید نکند و در نهایت به عنوان بازیکن آزاد از جمع آنها جدا شد تا قرارداد جدیدش را با اینتر امضا کند. 
این بازیکن 26 ساله کامرونی حالا قراردادی پنج ساله با نراتزوری به امضا رسانده و انتظار می‌رود که به عنوان جانشین سیمر هاندانوویچ، به شماره یک اینتر در فصل آینده تبدیل شود. 
او در گفتگو با اینتر تی وی درباره پیوستن به این باشگاه اظهار داشت:« من از این که عضوی از این باشگاه بزرگ و این خانواده که سازمانی فوق العاده است، هستم بسیار خوشحالم. حضور در این تیم برای من اهمیت بسیاری دارد و امیدوارم که بتوانیم در آینده به اهداف مهمی که داریم دست پیدا کنیم.»

1724303


این بازیکن درباره تصمیمش برای انتقال به اینتر گفت:« من بارها با ساموئل اتوئو حرف زدم. او همیشه به من می‌گفت که اینتر برای من عالی است. به همین دلیل وقتی از پیشنهاد آنها با خبر شدم، هیچ تردیدی برای پیوستن به این تیم نداشتم.»
اونانا درباره تاریخچه ارزشمند دروازه‌بانان حاضر در اینتر اضافه کرد:« اینتر همیشه دروازه‌بان‌های بسیار خوبی داشته که یکی از آنها هاندانوویچ بوده است. من آرام و خونسرد هستم. این چالش بزرگی برای من است و زمان نشان خواهد داد که آیا من توانستم موفق شوم یا خیر. اما اعتماد به نفس بسیار بالایی برای حضور در این تیم دارم.»

دیدگاه‌ها