کد خبر : 1831622 | 11 تیر 1401 ساعت 12:23 | 28.5K بازدید | 12 دیدگاه

لیگ ملت‌ها؛ به امید تکرار خاطره خوش توکیو در گدانسک

تیم ملی والیبال ایران سه شنبه شب در یک دیدار سخت به مصاف لهستان خواهد رفت.

لیگ ملت‌ها؛ به امید تکرار خاطره خوش توکیو در گدانسک

به‌ گزارش "ورزش سه"، المپیک‌ توکیو برای تیم‌ملی والیبال ایران شروع شگفت انگیزی داشت. جایی که سرو قامتان با هدایت سرمربی وقت تیم ملی یعنی ولادیمیر آلکنو مقابل لهستان، یکی از شانس های اصلی قهرمانی مسابقات قرار گرفتند و نهایتا در یک بازی پر هیجان و عجیب و غریب حریف خود را با نتیجه ۳-۲ شکست دادند.

برد مقابل لهستان مدعی تا حدود زیادی ایران را به صعود از مرحله گروهی و قرار گرفتن در جمع هشت تیم نهایی مسابقات امیدوار کرد اما سه باخت باورنکردنی مقابل کانادا، ایتالیا و نهایتا ژاپن باعث شد که تیم ملی یک ناکامی بزرگ را تجربه کند. موضوعی که باعث شد یکی از شیرین‌ترین بردهای تاریخ والیبال ایران طعم تلخی به خود بگیرد.

حالا و بعد از گذشت چند ماه قرار است تیم ملی والیبال ایران دوباره و ‌این‌ مرتبه در لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان برود. تیمی که حالا با هدایت گربیچ صرب در فرم فوق‌العاده ای به سر می برد و با توجه به نتایج قبلی تا حدودی صعود خود به مرحله نهایی VNL را قطعی کرده است. با این حال والیبال ایران در این سال ها همواره نشان داده که مقابل تیم های بزرگ از جمله همین لهستان با انگیزه های متفاوتی ظاهر می شود بنابراین باید امیدوار باشیم که خاطره خوش المپیک توکیو این بار در گدانسک تکرار شود.

1724478

دیدگاه‌ها