کد خبر : 1831630 | 11 تیر 1401 ساعت 13:01 | 27.8K بازدید | 19 دیدگاه

ناراحتی دمبله از بارسا؛ از این وضع خسته شدم!

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، از شرایطی که در آن قرار گرفته راضی و خشنود نیست.

ناراحتی دمبله از بارسا؛ از این وضع خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دمبله با بارسا هفته گذشته رسما به پایان رسید و او حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید. 
مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این مهاجم فرانسوی از مدت‌ها قبل ادامه داشت اما به نتیجه نرسید و مدیران بارسا حتی به دنبال فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بودند که موفق به این کار نشدند. 
با این حال، او عملکرد درخشانی در نیم فصل دوم داشت و همین باعث شد که ژاوی هرناندز از مدیران این باشگاه بخواهد که به صورت جدی برای حفظ دمبله اقدام کنند. 
گفته می‌شود که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن از سر گرفته شده اما دو طرف همچنان به هیچ توافقی نرسیدند و مشکل اصلی در مسائل مالی است. ظاهرا دستمزد پیشنهاد شده از سوی مدیران بارسا بسیار پایین‌تر از حد انتظار دمبله و مدیر برنامه او است. 

1678630


این ملی‌پوش فرانسوی هنوز به هیچ یک از پیشنهادات دیگری که دارد پاسخی نداده اما مارکا مدعی شده که اطرافیان این بازیکن گفته‌اند که او قرار است تصمیم نهایی خودش را در فاصله چند روز آینده به صورت رسمی اعلام کند. 
گفته می‌شود دمبله از روند طولانی و بدون نتیجه مذاکره با مدیران بارسا خسته شده و از رفتاری که با او شده نیز ناراحت است و به همین دلیل دیگر مانند قبل تمایل زیادی به ادامه حضورش در نوکمپ دارد و حالا به نظر می‌رسد که محتمل‌ترین گزینه برای این بازیکن چلسی است. 
توماس توخل پیش از این در دورتموند با او همکاری کرده و علاقه زیادی به همکاری دوباره با این بازیکن و استفاده از او در ترکیب چلسی دارد.

دیدگاه‌ها