کد خبر : 1831633 | 11 تیر 1401 ساعت 13:34 | 22.6K بازدید | 12 دیدگاه

کاراگر:

عبور لیورپول از خطوط قرمزش به خاطر صلاح درست بود

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم این باشگاه برای تغییر ساختار پرداخت دستمزد به خاطر محمد صلاح درست بوده است.

عبور لیورپول از خطوط قرمزش به خاطر صلاح درست بود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول روز گذشته اعلام کرد که صلاح قراردادش با این باشگاه را به مدت سه سال تمدید کرده است.
مذاکرات مدیران لیورپول با صلاح ماه‌ها بدون هیچ توافقی ادامه داشت و بسیاری معتقد بودند که اختلاف اصلی بین دو طرف بر سر میزان دستمزد پرداختی به این بازیکن است، چرا که لیورپول سقف مشخصی برای پرداخت دستمزد داشت و نمی‌خواست از این سقف فراتر برود اما در نهایت به خواسته صلاح تن داد. 
کاراگر در این باره به اسکای اسپورت گفت:« از دست دادن مانه ناراحت کننده بود. با این حال فکر می‌کنم جدایی او و اوریگی و جذب تنها یک بازیکن (داروین نونیز) با دستمزدی مشابه به این معنا بود که مدیران لیورپول در تلاش برای فراهم کردن شرایط مدنظر صلاح بودند.»

1724390
او با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد این بازیکن اظهار داشت:« فکر می‌کنم همه از این که او مانده خوشحال هستند و امید دارند که او در طول سه سال آینده هم به درخشش در آنفیلد ادامه دهد و من اطمینان دارم که او توانایی انجام این کار را دارد.»
این ستاره سابق لیورپول درباره شایعات مربوط به اختلاف دو طرف بر سر مسائل مالی اضافه کرد:« شاید پول بحث اصلی در این مذاکره بود. این موضوع هیچ ایرادی ندارد. صلاح عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر واروپا داشته و مطمئنا احساس می‌کند که باید به اندازه دیگر ستاره‌ها دستمزد بگیرد. لیورپول هرگز چنین مبلغی را پرداخت نکرده بود اما وقتی پای بازیکن خاصی مثل صلاح وسط است، چنین چیزی هیچ ایرادی ندارد.»

دیدگاه‌ها