کد خبر : 1831634 | 11 تیر 1401 ساعت 13:51 | 26.7K بازدید | 5 دیدگاه

بلندپروازی برلوسکونی؛ تلاش برای جذب دیبالا و ایکاردی

مونزا مذاکراتی را برای جذب پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی آغاز کرده است.

بلندپروازی برلوسکونی؛ تلاش برای جذب دیبالا و ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، مونزا به تازگی از سری B به سری A صعود کرده و مالکیت آن در اختیار سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق ایتالیا، است که پیش از این بارها با میلان طعم موفقیت را چشیده است. 
حضور این تیم در لیگ ایتالیا باعث شده که این مالک سابق باشگاه میلان بار دیگر روحیه جنگجو و بلندپروازانه خود را نشان داده و به دنبال تقویت تیمش به بهترین شکل ممکن باشد. 
این در حالی است که آنها تا به حال یکی از فعال‌ترین تیم‌ها بوده و بازیکنانی چون آندره‌ رانوکیا، السیو کرانیو و آندره‌آ کاربونی را به خدمت گرفته‌اند و در حال نهایی کردن انتقال قرضی استفانو سنسی هم هستند. 

1722614
با این حال، این پایان کار مونزا نیست. جانلو دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که آدریانو گالیانی که در حال حاضر مدیریت مونزا را برعهده دارد و پیش از این مدیر میلان بود، علاقه زیادی به جذب ایکاردی دارد و برلوسکونی هم با او هم نظر است. آنها قصد دارند پیشنهادی را برای جذب او به صورت قرضی به پاری سن ژرمن ارائه کنند.
او همچنان رویای انتقال دیبالا به این تیم را دارد. قرارداد این بازیکن با یوونتوس به پایان رسیده و هنوز با هیچ باشگاه دیگری نیز توافق نکرده است. هرچند گفته می‌شود که مقصد احتمالی او اینتر است. 
با این حال مدیران مونزا شانس خود را امتحان کرده و مذاکرات اولیه با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن را آغاز کرده‌اند تا شرایط جذب آنها را بررسی کنند، هرچند بعید به نظر می‌رسد که پاسخ مثبتی از آنها دریافت کنند.

دیدگاه‌ها