کد خبر : 1831636 | 11 تیر 1401 ساعت 14:00 | 5.9K بازدید | 4 دیدگاه

بابت جدایی ناراحتم، این تیم با هوادارانش زنده است

ممشلی: نساجی مارکوپولوی فوتبال ایران بود

مجتبی ممشلی می گوید که نساجی در روزهای مصدومیت از او حمایت کرده و آنها با معرفت ترین باشگاه ایران هستند.

ممشلی: نساجی مارکوپولوی فوتبال ایران بود

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی ممشلی کاپیتان نساجی به صورت رسمی از این تیم جدا شد. او در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: قسمت نشد که در خدمت تیم نساجی باشم. شرایط در این 2 سال خاص بود. سال اول با مصدومیت سپری شد و در سال دوم نیز چندان به من بازی نرسید. ولی شرایط اینگونه پیش رفت که نتوانستم در تیم بمانم. در این چند سال در نساجی روی کارم تمرکز کرده بودم. بازیکن باید اینگونه باشد. ما فقط وظیفه را انجام دادیم و چیزی غیر از این نبوده است.

وی درباره دوران حضور در این تیم نیز گفت: یک سال در لیگ یک برای نساجی بازی کردم که به لیگ برتر صعود کردیم و 4 سالی نیز با این تیم در لیگ برتر حضور داشتم. در خاطرات خوب نساجی از صعود به لیگ برتر گرفته تا قهرمانی جام حذفی حضور داشتم.

ممشلی درخصوص اینکه چرا در نساجی فرصت کمتری برای بازی به دست آورد، پاسخ داد: به هر حال فوتبال همین است دیگر. سرمربی باید به بازیکن اعتقاد داشته باشد. خود من به شخصه آقای الهامی را از لحاظ فنی خیلی قبول دارم، او اولین قهرمانی این باشگاه را رقم زد. به هر حال فوتبال همین است و همیشه جریان دارد.

او ادامه داد: قرار نیست بازیکن همیشه بازی کند. در روزهایی که به من فرصت بازی نمی رسید، سعی می کردم کوچکترین حاشیه ای را برای این تیم ایجاد نکنم و همواره از هواداران درخواست کردم از تیم حمایت کنند. اول و آخر فقط نساجی است که مهم است.

ممشلی درباره تأثیرگذاری‌اش در زمان صعود نساجی به لیگ برتر گفت: من در آن سال در پست دفاع چپ بازی کردم و با این وجود 10 گل به ثمر رساندم که خدا را شکر به خوبی و خوشی تمام شد و به لیگ برتر صعود کردیم.

او درباره مدیریت تیم نساجی نیز گفت: درست است که نساجی باشگاه خصوصی است و آقای حدادی از جیب خودش خرج می کند ولی به جرأت می توانم بگویم که نساجی با معرفت ترین باشگاه ایران است. روزهایی که من مصدوم بودم، باشگاه همه جوره از من حمایت کرد. فقط می توانم از آنها تشکر کنم. این یک حس دو طرفه بوده است.

وی گفت: الان که جدا شده ام ناراحتم چون بعد از 5 سال از تیمی جدا شوید، طبیعی است که ناراحتی در پی دارد. ولی این علاقه دو طرفه بوده است. از صمیم قلبم از باشگاه و بخصوص آقای حدادیان تشکر می کنم که همه جور امکانات را برای تیم فراهم کردند. ایشان شخصیت خوبی به تیم دادند که به قهرمانی جام حذفی منجر شد.

کاپیتان سابق نساجی درباره جو هواداری در قائمشهر نیز خاطرنشان کرد: آنجا شهر کوچک و فوتبالی است و واقعا دلخوشی دیگری ندارند. در این 5 سال، هوادارانی که با آنها برخورد می کردیم، با پیروزی این تیم یک هفته خوشحال و با هر شکستی یک هفته ناراحت هستند. مردم قائمشهر با این تیم زندگی می کنند و هیچ جوره نمی شود از معرفت آنها گذشت. نساجی تیمی است که با هوادارانش زنده است.
او درباره مقصد بعدی خود نیز گفت: پیشنهاداتی دریافت کرده ام و فعلا استراحت می کنم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

ممشلی در پایان اضافه کرد: مجددا از مدیران باشگاه، آقایان حدادیان و سیف الله پور تشکر می کنم که از ابتدا تا انتهای فصل پشت تیم بودند. تلاش آنها به قهرمانی منجر شد. ما امسال مارکوپولوی ایران و هر بازی در یک شهر بودیم ولی در چند دیدار جام حذفی که با حضور هواداران بازی کردیم، سنگ تمام گذاشتند.

دیدگاه‌ها