کد خبر : 1831649 | 11 تیر 1401 ساعت 15:15 | 26.4K بازدید | 6 دیدگاه

ضرر 920 میلیاردی الاهلی پس از سقوط به دسته اول!

پس از سقوط الاهلی عربستان به دسته پایین تر، این تیم متحمل خسارت های سنگین مالی شد.

ضرر 920 میلیاردی الاهلی پس از سقوط به دسته اول!

به گزارش "ورزش سه"، با سقوط الاهلی به دسته پایین تر، قراردادهای تجاری این تیم لغو و ضررهای هنگفتی متحمل این باشگاه قدیمی شد. گزارش‌های مطبوعاتی حاکی از این است که علاوه بر سقوط، شوک بزرگی به هواداران این تیم وارد شد.

الاهلی با ایستادن در رتبه پانزدهم جدول رده بندی لیگ حرفه ای عربستان، برای اولین بار در تاریخ خود به دسته پایین تر سقوط کرد.

به نوشته روزنامه «المدینه»، قرارداد شرکت «جده مرکزی» با باشگاه الاهلی لغو شد تا این تیم از دریافت مبلغ سالانه 100 میلیون ریال سعودی (معادل 920 میلیارد تومان) محروم شود.

این روزنامه خاطرنشان کرد: قرارداد شرکت توسعه جده مرکزی به عنوان اسپانسر الاهلی شامل بند فسخ قرارداد در صورت سقوط این تیم به دسته یک است.

چند ماه پیش بود که این شرکت از امضای قرارداد مشارکتی 20 ساله با الاهلی خبر داد که بر اساس آن این باشگاه سالانه 100 میلیون ریال سعودی با امکان بررسی ارزش قرارداد مشارکت طی هر 5 سال یکبار خبر داده بود.

از سوی دیگر، روزنامه الریاضیه گزارش داد، قرارداد دیگر اسپانسر این باشگاه یعنی «ام جی» با الاهلی به پایان رسید و هیچ تمایلی در بین مسئولان این شرکت خودروسازی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.

دیدگاه‌ها