کد خبر : 1831658 | 11 تیر 1401 ساعت 16:22 | 22.5K بازدید | 5 دیدگاه

به دنبال توافق با دیبالا و ایکاردی؛

آرزوهای بزرگ یک تیم کوچک؛ جذب دو ستاره آرژانتینی

استفانو سنسی، هافبک سابق اینتر و تیم ملی ایتالیا با قراردادی قرضی و یکساله به مونزا پیوست.

آرزوهای بزرگ یک تیم کوچک؛ جذب دو ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، تیم تازه صعود شده مونزا که به سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق ایتالیا و مالک سابق باشگاه میلان تعلق دارد، یکی از تیم های فعال در بازار نقل و انتقالات ایتالیا بوده است. تا امروز بازیکنانی چون آندره آ رانوکیا، آلسیو کرانو و آندره آ کاربونی راهی مونزا شده اند و این باشگاه صبح امروز انتقال قرضی استفانو سنسی، هافبک خلاق و سابق باشگاه اینتر را نیز نهایی کرده است.

1724514

اما جانلوکا دی مارتزیو امروز در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه مونزا آرزوهای بزرگی در سر داشته و همچنان به دنبال جذب ستاره های مشهوری برای تیم خود هستند. آدریانو گالیانی، رئیس مونزا اخیرا با واندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی در تماس بوده و به او اطلاع داده باشگاه مونزا علاقمند به جذب مهاجم آرژانتینی و نیمکت نشین پاری سن ژرمن است. در واقع آدریانو گالیانی در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات، مائورو ایکاردی را به صورت قرضی جذب کند. به نظر می رسد خود مائوریتو خواهان جدایی از پاری سن ژرمن بوده و اگر مشتری بهتری پیدا نشود، ممکن است او به پیشنهاد مونزا پاسخ مثبت دهد.

همچنین سیلویو برلوسکونی و گالیانی در آرزوی جذب پائولو دیبالا، ستاره آزاد و آرژانتینی هستند. رئیس مونزا دیروز با خورخه آنتون، مدیر برنامه ستاره سابق یوونتوس صحبت کرده و در مورد شرایط جذب دیبالا سوالاتی پرسیده است. البته به نظر می رسد هم ایکاردی و هم دیبالا علاقمند به انتقال به تیم های بزرگ و مدعی هستند، اما ممکن است در نهایت چاره ای جز انتقال به مونزا پیش روی این دو ستاره آرژانتینی نماند.

دیدگاه‌ها