کد خبر : 1831664 | 11 تیر 1401 ساعت 17:04 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

ممکن است قهرمان لیگ بشویم

شیخ سلیمانی: در بنگلادش شانس آسیایی دارم

تیم‌های لژیونرهای فوتبال ایران در لیگ بنگلادش رقابت تنگاتنگی را برای قهرمانی در این کشور دارند. تیم خالد شفیعی در رتبه نخست و تیم میلاد شیخ سلیمانی در تعقیب آن در جایگاه دوم قرار دارد.

شیخ سلیمانی: در بنگلادش شانس آسیایی دارم

میلاد شیخ سلیمانی که از پیکان به بنگلادش رفته در مورد فصلی که در پیکان سپری کرد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من دو سال در پیکان بودم. سال اول زیاد بازی نکردم. آن موقع آقای تارتار مربی بود. در فصل بعدش که بازهم آقای تارتار بود به من اعتقاد پیدا کرد و به گفته مربیان بازی‌های خوبی انجام دادم و یکی از بهترین بازیکنان در خط دفاعی بودم ولی نمی‌دانم چه شرایطی پیش آمد که هر بازی که می‌آمدم و خوب کار می‌کردم دوباره یکی دو بازی بیرون می‌نشستم. این شد که خودم نسبت به دو سال قبلش که در سپیدرود بودم؛ راضی نبودم. در سپیدرود صد در صد بازی‌ها را به میدان رفتم و به گفته همه، یکی از بهترین بازیکنان سپیدرود در لیگ برتر بودم.

وی در همین‌رابطه ادامه داد: من قبل از حضور در اینجا، منتظر بودم و با چند جا هم صحبت کردم اما می‌دانید در فوتبال ما هیچ چیز مشخص نیست. یک روز تو را می‌خواهند و یک روز نمی‌خواهند. در این بین با یک پیشنهاد نسبتا خوب از بنگلادش و تیم آباهانی داکا مواجه شدم که یکی از تیم‌های ریشه‌دار بنگلادش است. سال قبلش قهرمان جام حذفی شده بود و سهمیه ای‌اف‌سی کاپ داشت. امسال هم دو قهرمانی آوردیم؛ یکی قهرمانی جام حذفی و یکی جام آزادسازی بنگلادش و دوباره سهمیه ای‌اف‌سی کاپ گرفتیم. در حال حاضر هم دوم جدول هستیم و شانس اول شدن هم داریم. پنج بازی مانده، انشالله بتوانیم این چند بازی را ببریم و تیم اول هم امتیاز از دست بدهد؛ یک بازی رو در رو هم داریم.

1724518


این بازیکن درباره اینکه آیا در مورد لیگ بنگلادش اطلاعاتی از خالد شفیعی که در آنجا حضور دارد گرفته بود یا خیر عنوان کرد: اطلاعات خاصی نگرفته بودم. می‌دانستم تیمی که قرار است بروم سال گذشته در لیگ سوم شده و قهرمان حذفی هم بوده و سهمیه ای‌اف‌سی کاپ را کسب کرده به‌خاطر همین این تیم را انتخاب کردم. از یک تیم دیگر نیز در بنگلادش پیشنهاد داشتم که آن تیم هفتم شده بود. با این حال شرایط مالی‌اش خیلی بهتر از تیم ما بود ولی به‌خاطر اینکه تیمم شانس حضور در لیگ آسیا را داشت به اینجا آمدم.

شیخ سلیمانی در پایان یادآور شد: شرایطم امسال خوب بود و از خودم راضی هستم. مدیران و مربیان برای تمدید با من صحبت کردند. فعلا منتظر ماندم تا بازی‌ها تمام شود. در بنگلادش همه چیز خوب است اما دوست دارم در ایران بازی کنم و اگر شرایط خوبی پیش بیاید حتما در ایران ادامه خواهم داد. البته از هند و مالزی هم پیشنهاد دارم و باید ببینم کدام شرایط بهتر است اما به‌خاطر همسرم و خانواده‌ام‌ دوست دارم که به ایران باز گردم و هرچه پیش می‌آید قطعا خیر است.

دیدگاه‌ها