کد خبر : 1831675 | 11 تیر 1401 ساعت 18:20 | 9.9K بازدید | 11 دیدگاه

درخواست اسکوچیچ برای برگزاری اردوی خارج از فیفا دی

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی درخواستی را مبنی بر برگزاری اردویی خارج از ایام فیفا ارائه کرده است.

درخواست اسکوچیچ برای برگزاری اردوی خارج از فیفا دی

به گزارش "ورزش سه"، عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی مناسب برای تیم ملی به یکی از مشکلات بزرگ در راه آماده‌ سازی ملی‌پوشان برای حضور در جام جهانی تبدیل شده است. در اردوی قطر، ملی‌پوشان تنها یک بازی تدارکاتی با الجزایر برگزار کردند که این موضوع با انتقاد کادرفنی و بازیکنان نیز همراه شد.

با این حال مدیران فدراسیون به دنبال توافق با کشورهای دیگر جهت برگزاری بازی‌های دوستانه مناسبی هستند که در این راه، دیدار با اروگوئه نیز از اکنون در برنامه قرار گرفته با این حال درخواست جدید سرمربی تیم ملی ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود.

دراگان اسکوچیچ درخواستی مبنی بر برگزاری اردویی خارج از روزهای فیفا کرده است. فیفا دی بعدی از تاریخ 28 شهریور تا 5 مهر ماه خواهد بود اما سرمربی کروات قصد دارد از 20 شهریور ملی‌پوشان را در اختیار داشته باشد.

با توجه به اینکه جام جهانی در پاییز امسال برگزار می‌شود، در نتیجه برنامه بازی‌های لیگ بیست و دوم فشرده خواهد بود و این درخواست اسکو نیز می‌تواند باعث ایجاد چالش‌های برای سازمان لیگ شود.

باید دید در نهایت درخواست اسکوچیچ برای برگزاری این اردو خارج از فیفا دی با موافقت سازمان لیگ و فدراسیون روبه‌رو خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها