کد خبر : 1831697 | 11 تیر 1401 ساعت 20:21 | 16.6K بازدید | 10 دیدگاه

دیبالا مذاکره کرد؛

توتی: انتقال رونالدو به رم ممکن نیست

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگام رم تاکید کرد انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه غیرممکن است.

توتی: انتقال رونالدو به رم ممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر اخباری در مورد تمایل کریستیانو رونالدو به جدایی از منچستریونایتد و احتمال انتقال او به رم و بازی زیر نظر ژوزه مورینیو منتشر شده است. همچنین پائولو دیبالا نیز که بازیکن آزاد است مورد توجه جالوروسی قرار داشت. اما فرانچسکو توتی مدعی شد انتقال پائولو دیبالا به رم منتفی شده و اصلا احتمالی در خصوص پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم وجود نداشته است.

1693853

فرانچسکو توتی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "انتقال پائولو دیبالا به رم ممکن بود، واقعا ممکن بود. با این حال اتفاقات دیگری در آن زمان رخ داد و این ایده از بین رفت. مقصد دیبالا تیم دیگری خواهد بود و راستش نمی‌دانم او راهی چه تیمی می‌شود، اما امیدوار بودم این بازیکن بتواند به رم بیاید. احتمال بالایی برای این انتقال وجود داشت و مذاکراتی نیز انجام شد، اما نمی‌دانم طرفین به یکدیگر چه گفتند."

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به رم آن‌هم تنها یک سال پس از ترک یوونتوس، منتشر شده است. امروز نیز نشریه تایمز اسپورت مدعی شد که کریستیانو رونالدو خواسته در صورت دریافت پیشنهاد رضایت‌بخش در تابستان امسال، اجازه ترک منچستریونایتد را داشته باشد. اما فرانچسکو توتی در این‌رابطه گفت: "صادقانه بگویم که من هرگز انتقال رونالدو به رم را باور ندارم، زیرا از واقعیت شرایط فعلی باخبر هستم."

دیدگاه‌ها