کد خبر : 1831703 | 11 تیر 1401 ساعت 20:38 | 16.6K بازدید | 4 دیدگاه

وداع عاشقانه ستاره برزیلی تاتنهام با اورتون

ریچارلیسون، خرید 60 میلیون پوندی تاتنهام، اولین پیام را برای هواداران تیم جدیدش ارسال کرد.

وداع عاشقانه ستاره برزیلی تاتنهام با اورتون

به گزارش "ورزش سه"، درخشش ریچارلیسون در سال‌های اخیر باعث شد تیم‌های بزرگی برای خرید او اقدام کنند. این ستاره برزیلی و بلندقامت به‌شدت مورد توجه چلسی نیز قرار داشت و حتی آبی‌های لندن تا لحظات پایانی نیز امیدوار به توافق با او بودند، اما ریچارلیسون در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تاتنهام پاسخ مثبت داده و شاگرد آنتونیو کونته شود.

1723334

البته ریچارلیسون پس از انجام مراحل پزشکی خود در برزیل، هنوز به لندن سفر نکرده تا با پیراهن تیم جدید خود عکس بگیرد و البته این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد. اما ریچارلیسون در پیامی از انتقال به باشگاه تاتنهام ابراز رضایت کرده و البته وداعی عاشقانه با هواداران و باشگاه سابق خود اورتون داشت.

ریچارلیسون در صفحه خود نوشت: "سلام، من ریچارلیسون هستم و بسیار خوشحالم که با تاتنهام امضا کردم. به‌زودی شما هواداران را می‌بینم. خداحافظی با تیم و استادیومی که به خانه من تبدیل شده بود، بسیار دشوار است. هواداران اورتون در سال‌های اخیر طوری از من استقبال کردند که انگار من یکی از آنها هستم. اورتون باشگاهی بود که با من مهربانانه رفتار کرد و به من کمک کرد تا حس اجتماعی و همدلی‌ام بهتر شود و از این حیث نیز پیشرفت کنم. تمام عشقی که دارم برای تشکر از شما کافی نیست. عاشق شما هستم."

دیدگاه‌ها