کد خبر : 1831710 | 11 تیر 1401 ساعت 21:30 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر در مارسی؛ ایگور تودور به جای سامپائولی

رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند منصوب شدن ایگور تودور به‌عنوان سرمربی جدید مارسی به جای خورخه سامپائولی قطعی است.

تغییر در مارسی؛ ایگور تودور به جای سامپائولی

به گزارش "ورزش سه"، رسانه فرانسوی le10sport اعلام کرد جانشینی خورخه سامپائولی، سرمربی مارسی، با ایگور تودور قطعی است و سرمربی کروات به‌زودی رسما به‌عنوان مربی باشگاه مارسی معرفی خواهد شد.

ایگور  تودور، سرمربی کروات و ستاره سابق فوتبال این کشور، آخرین بار هدایت باشگاه هلاس ورونا را در سری آ در اختیار داشت. او ماه مه فصل گذشته از ورونا جدا شد. بر اساس این گزارش، تودور با باشگاه مارسی به توافق رسیده و ظرف روزهای آینده به‌عنوان سرمربی این تیم معرفی خواهد شد تا جانشین خورخه سامپائولی آرژانتینی بشود. ایگور تودور قرار است هفته آینده از روز دوشنبه اولین تمرین خود با مارسی را برگزار کند.

1724593

سرعت باشگاه مارسی در خداحافظی با سرمربی قبلی خود، سامپائولی، و پیدا کردن جانشین او جالب بوده و رسانه‌های فرانسوی به این اشاره کرده‌اند در حالی‌که پاری سن ژرمن مدت‌ها است برای تعیین تکلیف سرمربی خود دچار بلاتکلیفی است و هنوز مشخص نیست تکلیف این پست در پاریس چه خواهد شد، مارسی در چنین مدت کوتاهی سرمربی فصل گذشته خود را تعیین‌تکلیف کرده و یک سرمربی جدید به‌خدمت گرفته.

خورخه سامپائولی دیروز رسما اعلام کرد که از باشگاه مارسی جدا شده است. علت اصلی جدایی سامپائولی آرژانتینی، تعلل باشگاه فرانسوی در خرید مهره‌های مد نظر او اعلام شده.

دیدگاه‌ها