کد خبر : 1831713 | 11 تیر 1401 ساعت 21:55 | 22.5K بازدید | 10 دیدگاه

بارسا به هدف‌های تابستانی: صبر کنید دی‌یونگ را بفروشیم

بارسلونا به همه هدف‌های نقل و انتقالاتی خود می‌‌گوید با فروش فرانکی دی‌یونگ، منابع مالی لازم برای خرید آنها را به‌دست خواهد آورد.

بارسا به هدف‌های تابستانی: صبر کنید دی‌یونگ را بفروشیم

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان می‌گوید باشگاه بارسلونا، فروش فرانکی دی‌یونگ را حلال همه مشکلات خود در فصل نقل و انتقالات می‌داند و به همه هدف‌های خود می‌گوید منتظر باشند چرا که با فروش ستاره هلندی منابع مالی لازم برای خرید آنها را به‌دست خواهد آورد.

بارسلونا این روزها هدف اصلی خود را جذب رافینیا، وینگر برزیلی لیدز، تعریف کرده. بارسا با باشگاه چلسی نبرد سختی برای جذب رافینیا داشت ولی امروز خبرها حاکی از این بود که چلسی از این مسابقه کنار رفته و بارسا حالا به جذب رافینیا تقریبا مطمئن است. گفته می‌شود بارسلونا به لیدز پیشنهادی 60 میلیون یورویی ارائه کرده.

1721955

سان می‌گوید امید بارسلونا برای افزایش پیشنهاد خود به لیدز، فروش فرانکی دی‌یونگ بوده. بارسلونا امیدوار است از فروش ستاره هلندی به منچستریونایتد دست‌کم 70 میلیون یورو به‌دست بیاورد.

این روزنامه مدعی است منچستریونایتد درباره دی‌یونگ با بارسا به توافق اولیه دست یافته و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و مبلغ مد نظر بارسا از سوی یونایتد به حساب بانکی این باشگاه کاتالان واریز شود، دی‌یونگ به بانکوک سفر خواهد کرد تا از سفر آسیایی شیاطین سرخ به آنها ملحق شود.

این گزارش می‌گوید خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، منتظر است تا مبلغ قرارداد دی‌یونگ به حساب باشگاه واریز شود و پس از آن تلاش برای جذب دیگر ستاره‌های مد نظر سرمربی‌اش، ژاوی، را آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها