کد خبر : 1831748 | 12 تیر 1401 ساعت 09:23 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیرجهان: می‌خواهم خاطره تلخ المپیک را فراموش کنم

ملی‌پوش دوومیدانی ایران گفت: اگر ویزای سفر به آمریکا و حضور در مسابقات قهرمانی جهان صادر شود، قول صعود به نیمه نهایی را می‌دهم.

پیرجهان: می‌خواهم خاطره تلخ المپیک را فراموش کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهدی پیرجهان درباره کسب سهمیه حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در آمریکا اظهار داشت: خوشبختانه در روزهای پایانی مهلت کسب سهمیه به این مهم دست یافتم و این مسئله باعث شد تا خستگی تمرینات از تنم برود. پس از اتفاقات تلخی که در آستانه المپیک برایم رخ داد و نتوانستم به توکیو بروم، از نظر فکری بهم ریخته بودم، اما توانستم خودم را جمع و جور کنم و با انجام تمرینات منظم و تمرکز بر روی آنها، سهمیه مسابقات جهانی را بگیرم.

وی درباره شرایطش گفت: با واسطه تمرینات خوبی که داشتم، از وضعیت خوبی برخوردارم. البته من در مسابقات بین‌المللی کمی شرکت کردم که آخرین آنها در قزاقستان بود. متاسفانه عملکرد کنفدراسیون آسیا در مقایسه با اروپا و آمریکا در برگزاری مسابقات ضعیف‌تر است. دوندگان آن دو قاره در طول سال چندین مسابقه بزرگ و بین‌المللی را تجربه می‌کنند، ولی در آسیا اینگونه نیست.

دونده ماده 400 متر با مانع عنوان کرد: امیدوار به درخشش در بازی‌های آسیایی بودم، اما متاسفانه آن رویداد لغو شد. اگر این بازی‌ها برگزار می‌شد، می‌توانستم رکورد خوبی داشته باشم. من پتانسیل زیادی دارم، ولی شرایط برای حضور در المپیک و سپس بازی‌های آسیایی فراهم نشد. امیدوارم این بار بتوانم در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنم و رکورد خوبی به ثبت برسانم.

پیرجهان با اشاره به اینکه در مسابقات اخیر همواره توانسته رتبه اول را کسب کند، درباره سفر به آمریکا و حضور در مسابقات جهانی گفت: دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم به نیمه نهایی برسم. تاکنون که ویزا صادر نشده، اما اگر این اتفاق رخ بدهد و ویزا به دستم برسد، قول می‌دهم به نیمه نهایی صعود کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خاطره تلخی از المپیک برایم ثبت شده، اما می‌خواهم آن را با کسب یک نتیجه خوب در مسابقات قهرمانی جهان از بین ببرم.

دیدگاه‌ها