کد خبر : 1831752 | 12 تیر 1401 ساعت 09:31 | 39.3K بازدید | 11 دیدگاه

پرسپولیس و بدنسازی سخت؛ لوسادا در نقش مارکو

پرسپولیس فصل گذشته متوجه شد تکرار قهرمانی در لیگ برتر سخت شده است و برای تکرار قهرمانی های متوالی در لیگ برتر باید به تیم بهتری تبدیل شود.

پرسپولیس و بدنسازی سخت؛ لوسادا در نقش مارکو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه جدا از جذب بازیکنان جدید در پست های مختلف تغییراتی را در کادر فنی هم ایجاد کرده است که یکی از این تغییرات در بخش بدنسازی بوده است.  په په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی وظیفه آماده کردن سرخپوشان را برای فصل جدید بازی ها بر عهده گرفته است و در روزهای ابتدایی وزنه ها را به زمین آورده است تا سرخپوشان در یک فضای فوتبالی مهیای حضور در بازی های فصل جدید شوند.

1724673

مربیان خارجی بدنساز که وارد فوتبال ایران می شوند خیلی در کار خود جدی هستندو نظر به اهمیت تمرینات بدنسازی به خصوص پیش از فصل سخت گیری می کنند واین سخت گیری حتی گاهی موجب می شود بازیکنان با دیدن مربیان بدنساز آه بکشند. به یاد داریم در گذشته مارکو مربی بدنساز پرسپولیس چنان به سرخپوشان سخت می گرفت که گاهی بازیکنان تیم پرسپولیس در تمرین به شوخی به او حمله می کردند تا کمی دق و دلی سختی تمرین را روی سر او خالی کنند. اما در همان سال ها بازیکنان تیم پرسپولیس یکی از دلایل قهرمانی را بدنسازی خوب مارکو عنوان می کردند.

1724670

آیا بدنساز اسپانیایی می تواند نقش مارکو را در کادر فنی تیم پرسپولیس ایفاء کند؟  بدنسازی در زمین فوتبال و در شرایطی که آب وهوای تهران به طرز عجیبی گرم شده اگر از سوی بازیکنان تیم پرسپولیس جدی گرفته شود می تواند اتفاقات جالبی را برای آنها در فصل جدید لیگ برتر رقم بزند. دانیال اسماعیلی فر – سروش رفیعی – گولسیانی و ... که بازیکنان جدید تیم پرسپولیس به حساب می آیند با وجود سختی تمرین با اشتیاق این کار را انجام می دهند چون یک ماموریت مهم در تیم پرسپولیس پیش رو دارند؛ برگرداندن پرسپولیس به جام قهرمانی لیگ برتر. ماموریتی که فصل گذشته نیمه تمام ماند.

1724672

دیدگاه‌ها