کد خبر : 1831754 | 12 تیر 1401 ساعت 09:37 | 34.3K بازدید | 7 دیدگاه

مذاکره استرلینگ با ستاره لیورپول؛ خانه‌ام را بخر!

رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی، در حال مذاکره با ترنت الکساندر آرنولد برای فروش خانه لوکس خود به این بازیکن است.

مذاکره استرلینگ با ستاره لیورپول؛ خانه‌ام را بخر!

به گزارش "ورزش سه"، استرلینگ تصمیم دارد از منچسترسیتی جدا شود و بسیاری معتقد هستند که این بازیکن فصل آینده با پیراهن چلسی به میدان خواهد رفت.
حالا دیلی میرر مدعی شده که الکساندر آرنولد به دنبال فروش خانه‌ای است که در جنوب منچستر دارد و می‌خواهد خانه‌اش را در تابستان امسال تغییر دهد. این در حالی است که او در خیابانی در همسایگی آلیسون بکر و البته خانه سابق پل پوگبا زندگی می‌کند. 
گفته می‌شود که استرلینگ هم قصد دارد خانه‌اش در چشایر را به فروش رسانده و به لندن منتقل شود و حالا این دو بازیکن در حال مذاکره بر سر خرید و فروش این خانه هستند. 

1720055


خانه متعلق به این بازیکن یکی از مجهزترین خانه‌ها در مناطق اطراف است و این روزنامه قیمت تقریبی آن را نزدیک به 4.5 میلیون پوند اعلام کرده که مبلغ بسیار قابل توجهی به حساب می‌آید اما با توجه به امکانات کامل آن و خصوصا تجهیزات ورزشی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای الکساندر آرنولد به حساب بیاید. 
پیش از این گفته شده بود که مدیران دو باشگاه سیتی و چلسی وارد مراحل پایانی مذاکره بر سر انتقال این بازیکن شده‌اند و استرلینگ قرار است به زودی جمع بازیکنان سیتی را ترک کرده و راهی استمفوردبریج شود. 
پپ گواردیولا فصل گذشته هم فرصت زیادی به این بازیکن برای حضور در میدان نداد و او تصمیم گرفته که در این فصل و در آستانه جام جهانی 2022 قطر این تیم را به مقصد چلسی ترک کند تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان و جلب نظر گرت ساوت‌گیت داشته باشد.

دیدگاه‌ها