کد خبر : 1831769 | 12 تیر 1401 ساعت 10:25 | 2.5K بازدید | 2 دیدگاه

بازیکنان داخلی و خارجی را رصد کرده‌ایم؛

منهاجی: قدم های کوچک و محکم برمی‌داریم

آرتا منهاجی می‌گوید حمایت های صنایع استان کرمان از ورزش باعث شده تا این استان به قطب فوتبال کشور تبدیل شود.

منهاجی: قدم های کوچک و محکم برمی‌داریم

به گزارش ورزش سه، پس از مشخص شدن شرایط مس کرمان برای فصل آینده و همچنین آغاز فعالیت های نقل و انتقالاتی این تیم، آرتا منهاجی درباره شرایط مس و ادامه حضور حسین‌خانی روی نیمکت گفت: بحث ماندن حسین‌خانی مطرح نبود؛ ایشان قرارداد داشتند و قراردادشان را تمدید هم کردند. کمی تاریخ شروع تمرینات جابجا شد که انشاالله از دوشنبه استارت می‌خورد.

او در مورد صعود مس به لیگ برتر گفت: خوشبختانه بعد از هشت سال صعود کردیم. بارها و بارها این باشگاه علی‌رغم تلاشی که کرده بود موفق به رقم زدن این اتفاق نشده بود. صعود شیرینی بود و خیلی قاطعانه این اتفاق افتاد و خوشبختانه در کنار صعود، اتفاقات شیرین دیگری هم داشتیم؛ از جمله استفاده از جوان هایی که در خود باشگاه پرورش پیدا کرده بودند. اینها نویدبخش یک آینده خوب است.

مربی مس در مورد برنامه این تیم برای فصل پیش رو عنوان کرد: در خصوص فصل های آینده طبیعتا دو سال اول سال ثبات‌مان است و باید قدم ها را کوچک و محکم برداریم و در کنار اینکه طبق فلسفه آقای حسین‌خانی کماکان دوست داریم از نیرو های خود باشگاه استفاده کنیم قطعا تیم تقویت هم خواهد شد تا بتواند سال اول حضورش در لیگ برتر را پشت سر بگذارد.

منهاجی در خصوص تمدید قرارداد با آرمان شهدادنژاد، علی خلیلی و امین کاظمیان گفت: این بچه هایی که تمدید کردند کاپیتان های تیم و بچه های بومی و کرمانی ما هستند که سال گذشته هم لیاقت خودشان را به خوبی نشان دادند و امسال هم با حسن نیت و وفاداری به آقای حسین‌خانی جلو آمدند. استارت کار از این بچه ها شروع شده اما آنطور که در جریان هستم کار بقیه بچه های مدنظر کادرفنی هم فردا انجام می‌شود. سعی می‌کنیم طوری جلو برویم که از دوشنبه تمرینات‌مان در کرمان استارت بخورد و تیم جمع و جور بشود و ادامه راه را طی کنیم.

وی افزود: ما بازیکنان داخلی و حتی خارجی در‌ پست های مدنظرمان را رصد کردیم و فکر می‌کنم مذاکرات جدی تر خیلی فشرده و سریع انجام بشود. سعی می‌کنیم این مرحله را با سرعت بیشتری انجام بدهیم تا بتوانیم شاکله تیم را سریع تر به دست بیاوریم. به هر حال تیمی که به لیگ برتر آمده دچار تغییرات خواهد شد؛ ضمن تشکر و احترام به تک تک نفراتی که سال گذشته زحمت کشیدند و تاثیرگذار بودند، طبیعی است که تیم دچار تغییرات بشود. علی‌الخصوص که برداشت شخصی من این است که امسال بر خلاف سال گذشته لیگ بسیار سنگین و فشرده است و تیم ها با تدارک بهتری وارد مسابقات می‌شوند و از این جهت هم کار ما مشکل تر است.

منهاجی درباره امکانات مس کرمان برای حضور در لیگ برتر بیان کرد: خوشبختانه باشگاه مس کرمان به لحاظ شخصیت تیمی، سخت‌افزار و مسائل این چنینی استاندارد های لازم را دارد. البته مس مدتی از لیگ برتر دور بوده و شاید لازم باشد سخت‌افزار ما به روز تر بشود اما پایه و اساس آن را داریم و مشکلی نداریم. مجموعه ورزشی ما آماده است و مشکلاتی که تیم های دیگر در سال اول دارند مس کرمان ندارد و آن هم به واسطه سابقه درخشانش در لیگ برتر است. همه مراقب این هستند که دوباره اتفاق بدی برای کرمان نیفتد و از تجربه سال گذشته استفاده ‌کنند.

او درباره حضور سه تیم از کرمان در لیگ برتر گفت: استان کرمان در حال حاضر با وجود تیم هایی که در لیگ برتر و لیگ یک دارد تبدیل به تقریبا قطب در فوتبال شده است. البته می‌توان از جهات دیگری هم نگاه کرد؛ به هر حال کرمان یک نوع قطب صنعتی و اقتصادی هم هست که صد در صد روی این مسائل تاثیر داشته است. خوشبختانه حمایت های خیلی خوبی که صنایع استان کرمان از ورزش داشتند در طول سال ها منجر به این شده که ثمره آن را می‌بینند و امیدوارم که ادامه‌دار باشد؛ شرکت صنایع مس، گل گهر سیرجان و ... خیلی خوب از ورزش حمایت کردند و به نقش اجتماعی خودشان در جنوب شرق کشور واقف هستند. آن منطقه غیر از اینها کسی را ندارد و مراقب این هستند که نقش اجتماعی خودشان را ایفا کنند.

دیدگاه‌ها