کد خبر : 1831770 | 12 تیر 1401 ساعت 10:26 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

آخرین توضیح فدراسیون در مورد دیدار ایران – اروگوئه

دیدار دوستانه ایران – اروگوئه در فیفادی آتی که پیش از این قرار بود خرداد ماه برگزار شود از سوی یکی از مدیران فدراسیون فوتبال تایید شد.

آخرین توضیح فدراسیون در مورد دیدار ایران – اروگوئه

محمد جواد پاینده، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درخصوص این خبر گفت: درباره بازی با اروگوئه هم موافقت اولیه را دریافت کردیم اما برای ما موضوع زمانی قطعی می‌شود که قرارداد به امضا برسد. تلاش ها برای دو بازی و اولویت ما نیز اتریش است. البته یکی دو کشور اروپایی دیگر نیز مدنظر هستند. در همین مسیر پیش می‌رویم و هر زمان به مرحله انعقاد قرارداد برسد، اعلام خواهیم کرد. خودمان بیشتر از تمام رسانه های داخلی و خارجی علاقه به اعلام این خبر و خوشحال کردن مردم داریم اما تا زمانی که قطعیت و رسمیت پیدا نکرده این اقدام از جانب فدراسیون اعلام نمی‌شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا برگزاری این بازی به طور رسمی اعلام نمی شود و آیا فدراسیون فوتبال هراس دارد که این دیدار هم همانند دیدارهای خرداد ماه لغو شود! گفت: با این نظر موافق نیستم . موضوع بازی با کانادا و الجزایر را هم زمانی اعلام کردیم که قرارداد امضا شد. در شرایطی که خیلی قبل تر از آن تاییدیه اولیه بازی با کانادا را گرفتیم چیزی اعلام نکردیم تا قرارداد رسمی امضا شد. فکر می‌کنم رویکرد حرفه ای است که ابتدا تلاش کنیم قرارداد منعقد شود و سپس اظهارنظر صریح داشته باشیم. از فیفادی گذشته کار خود را برای برنامه ریزی فیفادی بعدی که بسیار مهم است و امکان برگزاری دو دیدار تدارکاتی را خواهیم داشت، آغاز کردیم. هم جهت انتخاب کشور میزبان برای برگزاری بازی‌ها و هم حریفان مدنظر، رایزنی های بسیار خوبی انجام شد. با وجود موافقت های اولیه و نتایج خوبی که در این مذاکرات حاصل شده فعلا چیزی را به صورت رسمی اعلام نکردیم.

دیدگاه‌ها