کد خبر : 1831782 | 12 تیر 1401 ساعت 11:21 | 22.9K بازدید | 18 دیدگاه

طعنه نویل به لیورپول: صلاح شما را بازی داد

گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، از تمدید قرارداد محمد صلاح با لیورپول هم برای طعنه زدن به این تیم استفاده کرد.

طعنه نویل به لیورپول: صلاح شما را بازی داد

به گزارش "ورزش سه"، صلاح روز جمعه قراردادش را با باشگاه لیورپول به مدت سه سال دیگر تمدید کرد تا به تمامی شایعات در این خصوص پایان داد. 
طولانی شدن روند مذاکره مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن به مدیران لیورپول باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این ستاره مصری از این تیم شنیده شود. 
جدایی سادیو مانه در پنجره نقل و انتقالات تابستان سال جاری نیز به این شایعات دامن زد و نگرانی هواداران لیورپول را بیش از پیش افزایش داد اما او در نهایت تصمیم گرفت که قراردادش را تا سال 2025 با این باشگاه تمدید کند.

1724402
بسیاری از منابع خبری پیش از این مدعی شده بودند که اختلاف اصلی بین  دو طرف مذاکره بر سر مبلغ مدنظر صلاح برای دستمزدش با مبلغی بود که مدیران لیورپول برای این بازیکن در نظر داشتند و همین موضوع باعث شده بود که آنها زودتر از این به توافق نرسند. 
در آخر نیز این صلاح بود که توانست حرفش را به کرسی بنشاند و گفته می‌شود که لیورپول پذیرفته ساختار مالی همیشگی‌اش را برهم زده و دستمزد 400 هزار پوند در هفته به این بازیکن پرداخت کند. 
گری نویل با انتشار توییتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و نوشت:« صلاح آنها را بازی داده است، اینطور نیست؟»
با این حال، تمدید قرارداد با این بازیکن از اهمیت خاصی برای مدیران، کادر فنی و هواداران لیورپول بود تا با خیال آسوده‌تری تابستان را ادامه داده و به فصل آینده امیدوار باشند.

دیدگاه‌ها