کد خبر : 1831784 | 12 تیر 1401 ساعت 11:39 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

رقیبان دشواری در گروه‌مان داریم

سرمربی تیم ملی هندبال: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

وویوویچ ، سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران می‌گوید حریفان قدرتمندی در گروه ایران حضور دارند اما از تقابل با هیچ تیمی هراسی ندارد.

سرمربی تیم ملی هندبال: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در مورد قرعه تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: حریفان بسیار قدرتمندی در گروهمان داریم، اما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی جهان کسب کنیم.

وی افزود: اسپانیا تیم اصلی و به نوعی گل سرسبد گروه ما به شمار می‌رود، مونته‌نگرو تیم ملی فوق‌العاده‌ای دارد و سورپرایز بزرگ آخرین دوره مسابقات قهرمانی اروپا بود و شیلی هم در ادوار مختلف مسابقات جهانی حضور داشته است، اما ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و با قدرت به مصاف تیم‌های حریف می‌رویم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار به صعود از گروه است نیز گفت: کار بسیار دشواری است اما نشدنی نیست.

وویوویچ در‌ پایان در مورد مصاف با تیم ملی کشورش (مونته‌نگرو) نیز گفت: من ناراحتم که مقابل مونته‌نگرو مصاف می‌کنم اما نباید فراموش کرد که این ورزش است.

پس از قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی جهان تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی هم گروه شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از 12 تا 29 ژانویه 2023 (22 دی لغایت 9 بهمن 1401 ) به میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها