کد خبر : 1831786 | 12 تیر 1401 ساعت 11:57 | 14.7K بازدید | 5 دیدگاه

پیش از تمدید با لیورپول؛ صلاح در یک قدمی چلسی

محمد صلاح، ستاره مصری، پیش از امضای قرارداد جدید با لیورپول، در حال بررسی شرایط چلسی بود.

پیش از تمدید با لیورپول؛ صلاح در یک قدمی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، صلاح هفته گذشته و پس از مدت‌ها کش و قوس بالاخره قراردادش را با لیورپول تمدید کرد. 
این بازیکن در طول ماه‌های گذشته مذاکراتی طولانی را با این باشگاه انجام داده بود و دو طرف در نهایت برای تمدید قرارداد سه ساله به توافق رسیدند تا حضور این بازیکن در آنفیلد تا سال 2025 قطعی شود. 
این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این مهاجم مصری از لیورپول در همین پنجره تابستانی به گوش می‌رسید، شایعاتی که در نهایت به حقیقت تبدیل نشد. 
حالا روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که این بازیکن مذاکراتی جدی را با مدیران چلسی و مالکان جدید این باشگاه نیز انجام داده و در حال بررسی شرایط پیوستن به این باشگاه بود. 

1724390
این یکی از دلایل اصلی مدیران لیورپول برای پذیرش دستمزد پیشنهادی این بازیکن و پرداخت 400 هزار پوند در هفته به صلاح بوده است. در واقع آنها از این که این ستاره مصری به استمفوردبریج منتقل شود نگران شده بودند. 
جدایی سادیو مانه و پیوستن او به بایرن مونیخ نیز باعث شد که مدیران این باشگاه از تضعیف بیش از حد لیورپول و ناراحتی یورگن کلوپ از این موضوع نگران شده و موضع خودشان در این باره را تغییر دهند. 
پیش از این بسیاری از طرفداران لیورپول از این که مدیران این تیم تصمیم گرفتند خط قرمز مالی خودشان را تغییر داده و مبلغ مدنظر صلاح برای تمدید قرارداد را بپذیرند ابراز خوشحالی کرده بودند.

دیدگاه‌ها