کد خبر : 1831804 | 12 تیر 1401 ساعت 12:53 | 2.3K بازدید | 2 دیدگاه

زیاد اهل جابجایی و تیم عوض کردن نیستم؛

امامعلی: وقت آسیایی شدن مس رسیده است

بازیکن مس رفسنجان بعد از تمدید قرارداد ، از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به عنوان هدف خود در این تیم خبر داد.

امامعلی: وقت آسیایی شدن مس رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی که در پایان لیگ نوزدهم از پیکان راهی مس رفسنجان شده بود، روز گذشته قرارداد خود را با نارنجی پوشان یک فصل دیگر تمدید کرد تا برای سومین فصل پیاپی در رفسنجان بازی کند. او در مورد این تصمیم خود به خبرنگار ما گفت: بازیکنی نیستم که بخواهم زیاد تیم عوض کنم. در دوران فوتبالی ام کلا برای دو تیم پیکان و مس رفسنجان بازی کرده ام. زیاد اهل جابجایی نیستم.

او با ابراز امیدواری نسبت به رقم زدن فصل خوب همراه با مس ادامه داد: با اعتقادی که به خودم و کادرفنی تیم مس دارم مطمئن هستم که امسال، سال خوبی را رقم خواهیم زد. امیدوارم شرایط خوبی ایجاد کنم که پیشرفتم را نسبت به سال قبل بیشتر کنم.

بازیکن مس که در طول بازی های لیگ بیست و یکم در چند پست مختلف بازی کرد در این مورد تاکید کرد: در این دو سه سال، در چند پست مختلف بازی کردم. دفاع چپ، پشت مهاجم، خود مهاجم و چند پست دیگر... چون همیشه می خواستم در خدمت تیم باشم. آقای ربیعی و دیگر مربیانی که داشتم می دانند برای من یک پست، معنایی ندارد. قابلیت بازی در چند پست را دارم و هر پستی که تیم نیاز داشته باشد را بازی می کنم تا مثمرثمر باشم.

با تمدید قرارداد چند بازیکن کلیدی و انجام چند خرید خوب، به نظر می رسد که مس امسال به دنبال حضور در جمع مدعیان است. امامعلی در این رابطه گفت: انشالله می رویم تا یک شروع پرقدرت داشته باشیم. به یاری خدا و تلاش همه عوامل تیم امیدواریم که بتوانیم امسال سهمیه آسیایی را بگیریم. تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم به کار خواهیم گرفت. امسال به نظرم وقت این کار است.

او در پاسخ به این سوال که در حضور چند تیم مدعی که هزینه های زیادی در نقل و انتقالات کرده اند، آیا امیدوار به کسب سهمیه هستید گفت: امسال لژیونرهای زیادی به لیگ برتر برگشتند و با توجه به این که سال جام جهانی هم هست، لیگ جذابی خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را با مس کسب کرده و به هدف هایی که داریم برسیم.

دیدگاه‌ها