کد خبر : 1831808 | 12 تیر 1401 ساعت 13:00 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

پرمدال ترین شناگر معلول ایران به دنبال افتخارآفرینی

پرمدال ترین شناگر ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: با تمرینات منسجم و خوبی که طی یکسال گذشته تاکنون داشتم، سعی دارم در بازی‌های کشورهای اسلامی همانند جاکارتا دوباره افتخارآفرینی کنم.

پرمدال ترین شناگر معلول ایران به دنبال افتخارآفرینی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، شاهین ایزدیار در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به این که طی یکسال گذشته در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین بودم و تمریناتم به طور مداوم ادامه داشت، برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و تلاشم بر این است که همانند جاکارتا دوباره در شنا افتخارآفرینی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که در چه موادی در بازیهای کشورهای اسلامی شرکت خواهید کرد، گفت: در تمام مواد آمادگی شرکت در این بازی‌ها را دارم، مگر این که مسابقات نزدیک به هم باشد و شرایط حضور در تمام مواد شنا فراهم نشود.

عضو تیم ملی پاراشنا پیرامون این پرسش که آیا شناختی نسبت به حریفان خود دارید یا خیر؟ تصریح کرد: رشته پاراشنا چون برای اولین بار در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا می‌کند، شناختی نسبت به حریفان خود در ترکیه ندارم اما تلاش خواهم کرد که بهترین اتفاقات برای من رقم بخورد.

ایزدیار یکی از مشکلات شناگران برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی را حذف برخی کلاس ها عنوان کرد و افزود: میزبان برای این که بتواند آمار مدال آوری خود را در برخی از ماده‌های شنا افزایش دهد، به کشورها مجوز شرکت تنها در بعضی از کلاس‌هارا داده و همین مساله سبب شده تا شناگران مطرح و خوب شرایط شرکت در مسابقات را نداشته باشند. البته این قانون شامل کلاس من نمی‌شود و در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی امکان حضور در تمام ماده‌های شنا را دارم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا از نظر تجهیزات و امکانات برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی مشکل خاصی دارید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: فدراسیون جانبازان و معلولین در حال حاضر بهترین شرایط را برای ما در استخر آزادی فراهم کرده و مشکل خاصی وجود ندارد، تنها دغدغه‌ای که دارم آسیب دیدگی کتفم است که در تمرینات تا حدودی اذیتم می‌کند، هرچند پزشک معالجم تاکید کرده که برای کاهش درد باید تمریناتم را کاهش دهم اما چاره‌ای ندارم و با همین وضعیت باید خود را در بهترین شرایط برای بازی‌های کشورهای اسلامی آماده کنم.

دیدگاه‌ها