کد خبر : 1831811 | 12 تیر 1401 ساعت 13:19 | 30.2K بازدید | 18 دیدگاه

جیمی کاراگر:

پاسخ منفی رونالدو به سیتی به خاطر یونایتد نبود!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، همچنان به انتقاد از کریستیانو رونالدو ادامه می‌دهد.

پاسخ منفی رونالدو به سیتی به خاطر یونایتد نبود!

به گزارش "ورزش سه"، احتمال جدایی رونالدو از منچستریونایتد به بحث اصلی بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان تبدیل شده است. 
این بازیکن تابستان گذشته از یوونتوس جدا شد تا بار دیگر پیراهن منچستریونایتد را به تن کند اما شرایط برای او و این تیم آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت و آنها روزهای سختی را در کنار هم سپری کردند. 
با این که این ستاره پرتغالی یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر بود و نمایشی درخشان از خود ارائه کرد اما در نهایت آنها به رتبه‌ای بهتر از ششم دست پیدا نکردند و موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده نشدند. 
این موضوع در کنار عملکرد ضعیف مدیران این باشگاه در جذب بازیکنان مطرح و درخشان باعث شده که رونالدو به فکر ترک این تیم، تنها یک سال پس از حضور در اولدترافورد باشد. 

1723545


جیمی کاراگر که در طول فصل مدام از حضور رونالدو در ترکیب شیاطین سرخ انتقاد می‌کرد، با انتشار توییتی نسبت به شایعه جدایی او واکنش نشان داد. 
این ستاره سابق لیورپول نوشت:« رونالدو دقیقا کاری را انجام داد که فکر می‌کردم، او گل می‌زند اما باعث می‌شود که یونایتد به تیم بدتری تبدیل شود. درخواست او برای جدایی از این تیم هم ادعاها مبنی بر این که او به خاطر عشق به منچستریونایتد به پیشنهاد منچسترسیتی پاسخ منفی داده، رد می‌کند.»
او در ادامه با اشاره به دلیل مطرح کردن درخواست جدایی از سوی رونالدو اضافه کرد:« اگر او عاشق یونایتد است، چرا الان این موضوع را مطرح کرد؟ آیا تن‌هاخ به او گفته که جزئی از برنامه‌هایش نیست یا نقش محدودی خواهد داشت؟ مطمئنا پایان فصل گذشته زمان مناسب‌تری برای اطلاع دادن به مدیران این باشگاه بود.»

دیدگاه‌ها