کد خبر : 1831813 | 12 تیر 1401 ساعت 13:33 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

رحمتی: باشگاه اصولی دارد که باید رعایت شود؛

ماجرای جدایی دو مدافع اصلی آلومینیوم

سرمربی تیم آلومینیوم معتقد است که دو مدافع اصلی تیمش با وجود تلاش بسیار باشگاه راضی به ماندن نشدند.

ماجرای جدایی دو مدافع اصلی آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک یکی از تیم های موفق فاز دفاعی لیگ برتر 01-1400 بود. پوریا آریاکیا و رامتین سلیمان زاده، دو تن از نفرات اصلی خط دفاعی اراکی ها با وجود نقش پررنگی که در این موفقیت داشتند از جمع اراکی ها جدا شدند. عدم تمدید با این دو بازیکن در شرایطی صورت پذیرفت که به گفته رحمتی، باشگاه خواهان ماندن هر دو نفر بود.

رحمتی در نشست خبری روز گذشته خود با تاکید به اینکه تمایل زیادی به ماندن آریاکیا و سلیمان زاده داشت گفت: رامتین سلیمان زاده و پوریا آریا کیا خیلی برای تیم ما زحمت کشیدند و هواداران آنها را دوست داشتند. این دو بازیکن سال قبل بازی های زیادی برای آلومینیوم انجام دادند و خیلی به ما کمک کردند. روز اولی که لیگ تمام شد این دو عزیز افزایش قرارداد را از ما خواستند. من سعی کردم با آنها به عنوان سرمربی تیم جداگانه صحبت کنم. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هم با آنها صحبت کردند ولی متقاعد نشدند.

او مذاکرات خود با دو بازیکن تیمش را  این گونه شرح داد: بار اولی که صحبت کردیم همه چیز تمام شد و قرار شد آریا کیا به من خبر بدهد و سلیمان زاده هم گفت که اشکالی ندارد و می مانم. یک هفته بعد خدمت آقای رجاییان در تهران بودیم که ایشان گفتند سلیمان زاده نامه ای نوشته و گفته که من به خاطر مشکلات خانوادگی نمی توانم در اراک زندگی کنم، اگر می شود دوباره با او تماس بگیر. من این کار را کردم و علی رغم میل باطنی و برای اینکه شرایط تیم بهم نریزد پیشنهاد افزایش قرارداد را دادم. حتی پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را هم دادم. خیلی خوب و خوش باهم خداحافظی کردیم و قرار شد سال بعد در خدمت ایشان باشیم. فردا دوباره آقای رجاییان به من گفتند که سلیمان زاده تماس گرفته و بازهم به علت مشکلات خانوادگی اعلام کرده که نمی تواند باشد. من خودم به آریا کیا هم زنگ زدم و ایشان هم گفتند که شرایط ماندن را ندارد.

او با تاکید به اینکه در باشگاهش اصولی وجود دارد که باید به آنها پایبند بود افزود: در مورد عملکرد خط دفاعی باید این موضوع را هم مدنظر قرار دهیم که ما حسین پورحمیدی را داریم که یکی از بهترین دروازه بانان ایران است. دو سال است که این بازیکن در آلومینیوم حضور دارد و یکی از ارکان اصلی خط دفاعی است. ما به خاطر قراردادی که او با تراکتور داشت این بازیکن را باید از دست می دادیم؛ وقتی دیدم که علیرغم میل باطنی ما، آریاکیا برای ماندن مقاومت می کند، گفتم در این شرایط کاری که می توانیم بکنیم این است که  حداقل دروازه بان خود را حفظ کنیم و آریاکیا را هم به تیم دیگری انتقال دهیم.
باشگاه آلومینیوم یکسری مقررات و سقف ها دارد و نمی توانیم به خاطر علایق شخصی پا روی آنها بگذاریم‌. تیم ما ستاره است و بازیکنانی داریم که با توجه قرارداد دوساله ای که دارند از نظر مبلغ در حق آنها اجحاف شده است. این بازیکنان اما از روز اول با ما تمرین می کنند و زیاده خواهی ندارند. محمد علی نژاد چندین پیشنهاد دارد و با وجود قرارداد پایینی که دارد به امضایی که کرده پایبند است. ما همیشه باید یاد بگیریم که به امضای خود تعهد داشته باشیم.

دیدگاه‌ها