کد خبر : 1831815 | 12 تیر 1401 ساعت 13:37 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر جدی اتلتیکو؛ رابطه بد موراتا و سیمئونه

خوان فران تورس، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، می‌گوید رابطه آلوارو موراتا و دیه‌گو سیمئونه به هیچ وجه خوب نیست.

دردسر جدی اتلتیکو؛ رابطه بد موراتا و سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد قرضی موراتا با یوونتوس در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این بازیکن بار دیگر به اتلتیکو مادرید برگشت. 
این در حالی است که او تمایلی به حضور در لالیگا نداشته و دوست داشت همچنان در تورین بماند و با پیراهن یوونتوس به میدان برود اما دو باشگاه نتوانستند بر سر مبلغ مورد نیاز برای دائمی کردن قرارداد او به توافق برسند. 
پیش از این روزنامه مارکا خبر داده بود که بازگشت این بازیکن ممکن است مشکلاتی را در واندا متروپولیتانو ایجاد کند چون رابطه بین سیمئونه و او چندان خوب نیست. 

1633049
حالا خوان فران این موضوع را تایید کرده و در پاسخ به سوالی درباره بازگشت موراتا به اتلتیکو مادرید به خبرنگاران گفت:«من امیدوارم که موراتا بتواند مشکلاتی را که با سرمربی تیم داشت به خوبی حل کند.»
گفته می‌شود که این مربی آرژانتینی نیز چندان دل خوشی از این بازیکن ندارد و از این که او دو فصل قبل خواهان جدایی از اتلتیکو و پیوستن به یووه بود بسیار ناراحت شده و از همان زمان رابطه این دو نفر دیگر مانند قبل نشده است. 
با این حال، شانس موراتا برای بازگشت به یوونتوس و انتقال دائمی به این تیم همچنان از بین نرفته و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه ایتالیایی همچنان در حال مذاکره با مدیران اتلتیکو هستند تا بتوانند نظر مثبت آنها را جلب کنند اما مدیران این باشگاه همچنان حاضر به دریافت مبلغی کمتر از 35 میلیون یورو برای فروش این مهاجم اسپانیایی نیستند.

دیدگاه‌ها