کد خبر : 1832505 | 16 تیر 1401 ساعت 16:00 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه موراتا برای جام جهانی؛ بازگشت به اتلتیکو

آلوارو موراتا که یوونتوس در پایان قرارداد قرضی، از خرید دائمی او سر باز زده، مشتاق بازگشت به مادرید و پوشیدن پیراهن اتلتیکو است.

برنامه موراتا برای جام جهانی؛ بازگشت به اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا که بعد از حضور قرضی در باشگاه یوونتوس، قرارداد قرضی‌اش با باشگاه ایتالیایی امسال تابستان به پایان رسیده، با پاسخ منفی یووه برای قطعی کردن خرید او مواجه شده است.

این ستاره اسپانیایی در سال جام جهانی قصد دارد خودش را به لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، ثابت کند تا در قطر بتواند یکی از بازیکنان فیکس لاروخا باشد. او به همین علت مشتاق بازگشت به اتلتیکو مادرید بوده و امیدوار است در این تیم به هدفش برسد.

1715003

موراتا تا سال 2024 بازیکن اتلتیکو است و این مهاجم اسپانیایی هیچ قصدی برای جدایی ندارد. این در حالی است که چندین باشگاه و از جمله چند تیم لیگ برتری از تمایل خود برای جذب او خبر داده‌‌اند. بر اساس گزارش‌ها از اسپانیا، موراتا مصمم است فصل آتی را در واندا متروپولیتانو به میدان برود.

اما تصمیم نهایی درباره آینده موراتا به عهده اتلتیکو و دیگو سیمئونه است. یک مسئله این است که اتلتیکو حتی با وجود جدایی لوئیس سوارز، که دستمزد بالایی دریافت می‌کرد، هنوز هم نتوانسته از حدنصاب پرداخت دستمزد لالیگا پایین‌تر بیاید. در نتیجه روخی‌بلانکو در صدد است امسال تابستان چند بازیکن دیگر را به فروش برساند.

1504715

با توجه به این شرایط مالی، موراتا و ایجنت او نگران تصمیم نهایی اتلتیکو هستند. گفته می‌شود روخی‌بلانکو اگر پیشنهادی در حدود 30 تا 35 میلیون یورو برای فروش موراتا دریافت کند ممکن است درباره نگهداری او تجدیدنظر کند.

دیدگاه‌ها