کد خبر : 1831831 | 12 تیر 1401 ساعت 15:18 | 32.8K بازدید | 12 دیدگاه

بارسلونا از شر ستاره فرانسوی راحت خواهد شد؟

برونو جنسیو، سرمربی تیم رنس فرانسه به جذب ساموئل اومتیتی، مدافع جنگنده بارسلونا ابراز علاقه کرد.

بارسلونا از شر ستاره فرانسوی راحت خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور ساموئل اومتیتی، مدافع مورد علاقه لوییس انریکه در بارسلونا به قدری درخشان آغاز شد که به نظر می رسید این باشگاه برای سال های متمادی یک مدافع باکیفیت و قدرتمند در اختیار خواهد داشت. اما بعد از فتح جام جهانی 2018 در لباس تیم ملی فرانسه و مصدومیت های متوالی ساموئل اومتیتی بود که این بازیکن هرگز به ستاره گذشته تبدیل نشد و اغلب مسابقات بارسلونا را از روی سکوها تماشا کرد.

1724784

اما مدیران باشگاه بارسلونا در هفته های اخیر در تلاش برای رها شدن از شر بازیکنان با دستمزد بالا هستند و فروش ساموئل اومتیتی در فصل تابستان به یکی از اولویت های مهم این تیم تبدیل شده است. اخبار حاکی از احتمال بازگشت ساموئل اومتیتی به لیگ فرانسه و انتقال به باشگاه رنس است و حالا برونو جنسیو، سرمربی این باشگاه نیز به تمجید از کیفیت این بازیکن پرداخته است. 

برونو جنسیو گفت: "ساموئل اومتیتی بازیکنی است که من از زمان حضورم در المپیک لیون او را به خوبی می شناسم. همه شما داستان اتفاقات اخیر مربوط به ویژگی های سبک بازی اومتیتی و البته ناکامی هایی که در سال گذشته تجربه کرد به خوبی می دانید. اما به نظر من ساموئل اومتیتی هنوز هم بازیکن سطح بالایی است. همه تیم های جهان به خرید بازیکنان بزرگ و باکیفیت علاقمند هستند."

دیدگاه‌ها