کد خبر : 1831841 | 12 تیر 1401 ساعت 17:23 | 34.2K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای مارکا؛

قصد ماندن داری؟ شرط مهم بارسلونا برای دی یونگ

فرانکی دی یونگ مطلع شده است که برای ماندنی شدن در بارسا باید به میزان زیادی فداکاری کند. در غیر این‌صورت باید قبول کند که راهی منچستریونایتد شود.

قصد ماندن داری؟ شرط مهم بارسلونا برای دی یونگ

به گزارش "ورزش سه"، آینده فرانکی دی یونگ در بارسلونا همچنان مبهم است. در حالی‌که هر روز شایعاتی در مورد انتقال او به منچستریونایتد به گوش می‌رسد، خوان لاپورتا رئیس بارسا دیروز ادعا کرد هر کاری برای ماندنی شدن دی یونگ نیاز است، انجام خواهد داد. اظهارنظری که برای بسیاری شگفت انگیز بود.

1722622

دی یونگ با دریافت دستمزد 10 میلیون یورو خالص، یکی از گران‌ترین‌های بارسا محسوب می‌شود. برای جذب او 75 + 11 میلیون یورو هزینه شده و با احتساب برخی بندها و دستمزد دی یونگ، هزینه حفظ او برای بارسا در فصل پیش رو 40 میلیون یورو خواهد بود که رقم بسیار بالایی است.

1724495

فروش دی یونگ به منچستریونایتد می‌تواند برای بارسا حیاتی باشد ولی از سوی دیگر دی یونگ مهره مورد علاقه ژاوی است و اگر ماندنی شود، در واقع بارسا یک هافبک خلاق و ارزشمند را حفظ کرده است. طبق ادعای مارکا، لاپورتا اخیرا در واکنش به عدم علاقه دی یونگ به جدایی گفته است که یا او باید از دستمزدش به میزان قابل توجهی کسر کند یا اینکه بپذیرد راهی یونایتد شود؛ باشگاهی که حاضر است 65 + 20 میلیون یورو برای ستاره هلندی هزینه کند. در واقع شرط ماندنی شدن دی یونگ این است که او از دستمزد خود، درصد زیادی را کاهش دهد. دی یونگ قصد ماندن دارد ولی خوب می‌داند که لازمه این اتفاق، قبول شرایط باشگاه است. او فداکاری می‌کند یا راهی منچستر می‌شود؟

دیدگاه‌ها