کد خبر : 1831842 | 12 تیر 1401 ساعت 16:27 | 26.4K بازدید | 2 دیدگاه

درخواست اینتر از مدیران PSG؛ بجنب دیگر!

اینتر امیدوار است اوایل هفته آینده پیشنهاد جدیدی از پاری سن ژرمن برای فروش میلان اشکرینیار دریافت کند.

درخواست اینتر از مدیران PSG؛ بجنب دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، میلان اشکرینیار، مدافع میانی و اهل اسلواکی نراتزوری به هدف اصلی پاری سن ژرمن در پنجره تابستانی امسال تبدیل شده است. پیشنهادات قبلی تیم متمول و فرانسوی در هفته های اخیر رد شده بود و علیرغم تمایل اینتر به فروش میلان اشکرینیار برای حل بحران مالی، هنوز پاری سن ژرمن رقم مورد نظر آنها را پیشنهاد نداده است. نشریه گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد مدیران پاریس احتمالا به زودی با پنجمین و آخرین پیشنهاد بازخواهند گشت و این بار امیدوار به توافق با اینتر هستند. 

1724792

تا امروز پیشنهادهای 50 میلیون یورویی، 50 میلیون یورویی به اضافه یک بازیکن، 60 میلیون یورویی و 60 میلیون به علاوه یولیان دراکسلر توسط اینتر رد شده  و باشگاه ایتالیایی انتظار دارد پیشنهاد بعدی کار را تمام کند. اینتر به دنبال یک قرارداد نقد و آماده با قیمتی در حدود 70 میلیون یورو است. نراتزوری حتی قیمت درخواستی اولیه خود را از 80 میلیون به 70 کاهش داده و فقط امیدوار است با نهایی شدن این انتقال، زودتر از این بحران مالی عبور کند. 

همچنین خود  میلان اشکرینیار نیز  با پاری سن ژرمن به توافق رسیده است و در صورت نهایی شدن این قرارداد، 7.7 میلیون یورو در سال در پاریس درآمد خواهد داشت. بدین ترتیب احتمالا به زودی انتقال میلان اشکرینیار به پاری سن ژرمن نهایی شده و تکلیف این پروسه فرسایشی و طولانی مدت مشخص خواهد شد. بعد از مائورو ایکاردی و اشرف حکیمی، میلان اشکرینیار سومین خرید پاری سن ژرمن از اینتر در سال های اخیر خواهد بود.

دیدگاه‌ها