کد خبر : 1831854 | 12 تیر 1401 ساعت 16:23 | 16.3K بازدید | 5 دیدگاه

به‌دنبال تیمی دیگر باش

یک هفته مانده به بازگشت؛ خبر تلخ ژاوی به دیپای

ژاوی به ممفیس دیپای اعلام کرده است که فصل بعد جایی در ایده‌های او نخواهد داشت.

یک هفته مانده به بازگشت؛ خبر تلخ ژاوی به دیپای

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای ممکن است همین تابستان از بارسلونا جدا شود. این ادعایی است که امروز آاس مطرح کرد. بر این اساس باشگاه بارسلونا اگر پیشنهادی 25 میلیون یورویی برای ستاره هلندی دریافت کند، با آن موافقت خواهد کرد.

1704327

‌دیپای سال قبل به‌عنوان بازیکن آزاد از لیون به بارسلونا پیوست. او در خواست مستقیم رونالد کومان بود و با وجود داشتن پیشنهاداتی بهتر، قبول کرد که با دستمزدی پایین به بارسا ملحق شود. او همراه با امریک اوبامیانگ، بهترین گلزن فصل بارسلونا بود اما تنها یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد و باشگاه بی میل نیست که در شرایط بد اقتصادی فعلی، او را به فروش برساند. بارسلونا تنها در صورتی برای تمدید با دیپای تلاش خواهد کرد که انتقال او در تابستان نهایی نشود. 

1690365

آاس امروز نوشت که بارسلونا با توصیه ژاوی به مدیر برنامه‌های دیپای اعلام کرده است که به‌دنبال تیمی دیگر باشد چرا که فصل بعد جایی در ایده‌های سرمربی ندارد. با حضور امریک اوبامیانگ، آنسو فاتی، فران تورس، کویادو، عبده و انتقال احتمالی رابرت لواندوفسکی و رافینیا، دیگر جایی برای ستاره هلندی نخواهد بود. دیپای از این تصمیم ژاوی ناامید و دلخور است ولی بعید به نظر می‌رسد آینده او به‌زودی مشخص شود. دیپای 8 روز دیگر باید در تمرینات بارسا حاضر شود و با تیم راهی تور آمریکا نیز خواهد شد. او فصل قبل در 38 بازی، زننده 13 گل برای بارسلونا بود.

دیدگاه‌ها