کد خبر : 1831865 | 12 تیر 1401 ساعت 18:49 | 6.3K بازدید | 8 دیدگاه

اراکی‌ها از من دلخور نباشند؛

سلیمان‌زاده: مس را برای پیشرفتم انتخاب کردم

مدافع جدید مس رفسنجان امیدوار است شرایط بهتری در این تیم تجربه کند و پیشرفت داشته باشد.

سلیمان‌زاده: مس را برای پیشرفتم انتخاب کردم

به گزارش "ورزش سه"، رامتین سلیمان‌زاده که ساعاتی قبل خبر انتقال‌اش از آلومینیوم اراک به مس رفسنجان رسانه‌ای شد، در این‌باره عنوان کرد: پس از یک زمان بلند مدت، تصمیم گرفتم یک جابه‌جایی در فوتبالم داشته باشم؛ چهار سال در خدمت تیم آلومینیوم و هواداران خوب آن بودم، اما در دو، سه هفته اخیر به این نتیجه رسیدم و به دنبال شرایطی برای جدایی از باشگاه آلومینیوم بودم تا به مس رفسنجان بپیوندم.

او در خصوص اینکه در زمان حضور شاهین توکلی در آلومینیوم زوج خوبی با او تشکیل داده بودند و اکنون نیز در مس رفسنجان هم‌بازی هم هستند، ابراز کرد: خدا را شکر با در آلومینیوم تعداد بازی زیادی در کنار هم بودیم و زوج خوبی را در کنار یکدیگر تشکیل دادیم. امیدوارم مثل فصل گذشته شرایط خوبی در کنار یکدیگر تجربه کنیم.

مدافع جدید مس رفسنجان درباره اینکه گفته می‌شود به‌خاطر درخواست برای افزایش مبلغ قراردادش با آلومینیوم و مبحث سقف قراردادها در این باشگاه تصمیم به جدایی گرفته است، ابراز کرد: اصلا این‌طور نیست. درخواست افزایش مبلغ قرارداد به آن شکل که در رسانه‌ها گفته می‌شود، نبوده و تمام دوستان نزدیک و اطرافیانم می‌دانند اصلا آدم مادی‌گرایی نیستند و پول، اولویت دوم و سوم است.

سلیمان‌زاده یادآور شد: بیشتر دوست داشتم در جایی بازی کنم که شخصیت و شان من حفظ شود و داشتن عزت و همچنین اهداف باشگاهم اهمیت دارد؛ مس رفسنجان، باشگاهی است که معقول هزینه می‌کند و ثبات دارد. کادر فنی خوب و مدیران کاربلدی در مس رفسنجان هستند و به‌خاطر پیشرفت در فوتبالم این باشگاه را انتخاب کردم.

او در خصوص در نظر گرفتن سقف قرارداد برای بازیکنان فوتبال عنوان کرد: چندین سال قبل هم این موضوع اجرا شد، اما به نظرم دوباره به سمتی خواهیم رفت که این سقف برداشته می‌شود. بنده بازیکن ملی‌پوش و لژیونر نیستم، اما خیلی از بازیکنان ملی‌پوش هستند و در اروپا بازی کرده‌اند، اما این مسائل در فوتبال روز دنیا جایی ندارد. تجربه سقف قرارداد در گذشته شکست خورد و به نظرم دوباره همین اتفاق می‌افتد.

مدافع مس رفسنجان درباره شایعاتی مبنی بر پیوستن به استقلال ابراز کرد: همیشه زمزمه این موضوع بوده و در دو فصل اخیر این مسئله وجود داشته، اما اینکه پیشنهاد رسمی بدهند، درست نیست ولی زمزمه‌هایی بوده است.

سلیمان‌زاده با اشاره به دوران حضورش در آلومینیوم خطاب به تماشاگران این تیم گفت: چهار سال فوق‌العاده در کنار آنها داشتیم و جا دارد از آنها تشکر کنم چون همیشه قوت قلب من بودند، به نیکی یاد کردند و احترام گذاشتند. همواره ارتباط خوبی بین من و مردم اراک وجود داشت و نمی‌خواهم بگویم تمام عناوین و افتخارات آلومینیوم فقط به‌خاطر عملکرد من بوده، اما باشگاه آلومینیوم این فرصت را دراختیارم گذاشت تا بتوانم دوباره خودم را در فوتبال ایران نشان بدهم. همیشه هواداران آلومینیوم به من لطف داشتند، امیدوارم جوابگوی محبت آنها باشم و از بنده هم دلخور نباشند.

دیدگاه‌ها