کد خبر : 1831866 | 12 تیر 1401 ساعت 19:20 | 12.9K بازدید | 14 دیدگاه

پیشنهاد برزیلی به نیمار؛ سانتوس منتظر تو است

رئیس باشگاه برزیلی سانتوس اعلام کرد این باشگاه به‌دنبال جذب نیمار، ستاره برزیلی PSG است که سابقه بازی در سانتوس را دارد.

پیشنهاد برزیلی به نیمار؛ سانتوس منتظر تو است

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سانتوس برزیل، اولین باشگاه نیمار، این روزها که مشخص شده پاری‌سن ژرمن، ستاره نامدار برزیلی را در فهرست فروش خود قرار داده، اعلام کرد قصد دارد برای بازگرداندن نیمار تلاش کند تا او به باشگاه اول خود برگردد.

در روزهای اخیر دیگر شکی باقی نمانده که مدیران PSG درهای خروج را به نیمار نشان داده‌اند. وب‌سایت گل تایید کرد که پاری‌سن ژرمن امسال تابستان به پیشنهادهای خرید نیمار گوش خواهد داد و مترصد فرصتی برای فروش او به قیمت مناسب است.

1716719

با اینکه بیشتر شایعات روزهای اخیر حول پیوستن نیمار به باشگاه‌هایی در لیگ برتر انگلیس می‌گردد اما صحبت‌های رئیس باشگاه سانتوس نشان داد که برای بازگشت او به کشورش و پوشیدن پیراهن سانتوس هم باید احتمالی قائل شد. سانتوس اولین باشگاهی است که نیمار فوتبال حرفه‌ای را با آن آغاز کرد. ستاره برزیلی از سانتوس به بارسلونا پیوست و در نهایت سر از PSG در آورد.

آندریاس روئدا، رئیس باشگاه سانتوس، در گفت‌وگویی با رادیو گواروخا اعلام کرد با پدر نیمار، که ایجنت او هم هست، مذاکراتی درباره احتمال پیوستن ستاره برزیلی به سانتوس انجام داده.

رئیس سانتوس در این مصاحبه گفت:" من و پدر نیمار زیاد با هم صحبت می‌کنیم. ما ایده‌های مختلف را با هم در میان می‌گذاریم و این بخشی از برنامه روزانه‌ ما شده. وقتی این فرصت اخیر پیش آمد و با توجه به اتفاقاتی که در PSG افتاد، موضع ما این است که درهای باشگاه به روی او باز است و ما رویای بازگشت او به سانتوس را در سر داریم".

دیدگاه‌ها