کد خبر : 1831873 | 12 تیر 1401 ساعت 20:01 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

یک بازیکن جوان و لیگ یکی دیگر شاگرد ساکت الهامی

هوادار فعال‌ترین باشگاه در جذب بازیکنان سهمیه‌های جوانان و لیگ یک بوده و حالا سراغ مدافع چپ فصل گذشته خوشه طلایی رفته است.

یک بازیکن جوان و لیگ یکی دیگر شاگرد ساکت الهامی

به گزارش "ورزش سه"، علی سبحانی مدافع چپ فصل گذشته خوشه طلایی با عقد قراردادی رسمی و سه ساله به‌عنوان سهمیه زیر بیست و سه سال به هوادار پیوست‌. تنها خرید سهمیه لیگ برتر هواداری‌های تا اینجای نقل و انتقالات میلاد فراهانی، گلر فصل گذشته شهر خودرو بوده است.

ساکت الهامی پس از قبول مسئولیت سرمربیگری هوادار رویه‌ای متفاوت را پیش گرفته و توجه ویژه‌ای به بازیکنان لیگ یک و جوان داشته است. پیش از علی سبحانی، ایمان غلامی مهاجم فصل گذشته سایپا، حسین ابرقویی هافبک میانی سال قبل ویستاتوربین و محسن سفیدچقایی مدافع راست پیشین خوشه طلایی به هوادار پیوسته بودند.

همچنین از لیگ برتر نیز دو بازیکن جوان به عضویت هوادار درآمدند. امیرمحمد خارکش مدافع پرسپولیس و سعید سحرخیزان مهاجم فصل پیش پیکان دیگر خریدهای کمتر شناخته شده هوادار بودند.

جالب اینکه همه این قراردادها با بازیکنان جوان سه ساله و بلند مدت بسته شده و با این روند نقل و انتقالاتی هوادار در لیست این تیم برای بازیکنان لیگ برتری و بزرگسال جای خالی زیادی وجود دارد.

دیدگاه‌ها