کد خبر : 1831898 | 12 تیر 1401 ساعت 22:22 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح فدراسیون در مورد لباس ناهماهنگ تیم ملی جوانان

در عکس‌های مخابره شده از اردوی تیم ملی جوانان در کمپ تیم‌های ملی که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد؛ هر یک از بازیکنان با یک لباس دیده شدند! که چهره خوشی نداشت.

توضیح فدراسیون در مورد لباس ناهماهنگ تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا جباری، سرپرست دپارتمان کمیته جوانان در این‌باره گفت: همانند ادوار گذشته از لحاظ اسکان، تغذیه و وسایل تمرینی مد نظر، تمامی امکانات را در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار دادیم. اما به دلیل اینکه اردوهای استعدادیابی برگزار شد، البسه‌ای در اختیار بازیکنان قرار نگرفت و بازیکنان از لباس‌های خودشان استفاده کردند. در واقع هیچ الزامی به جهت در اختیار گذاشتن البسه در زمان استعدادیابی وجود ندارد و این روالی است که از گذشته وجود داشته، چرا که 250 بازیکن در مدت 14 روز در اردو حاضر شدند و طبیعتا البسه‌ای با عنوان لباس تیم ملی در اختیارشان قرار نگرفت. در همین راستا پیراهن تیم ملی زمانی به بازیکنان تعلق می‌گیرد که جزو بازیکنان اصلی و برگزیده به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و به‌عنوان ملی‌پوش در هر رده انتخاب می‌شوند اما به تمامی 250 بازیکن حاضر در استعدادیابی و مرحله شناسایی برترین نفرات لباس تیم ملی تعلق پیدا نمی‌کند چرا که در این مرحله بازیکن تیم ملی محسوب نمی‌شوند. فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان امکانات لازم را در اختیار تیم‌های پایه قرار داده و سعی ما بر این بود تا بهترین وضعیت و شرایط را فراهم کنیم تا کادر تیم‌های ملی پایه بتوانند بازیکنان را مد نظر داشته باشند و به واقع با تمام توان از این تیم‌ها حمایت می‌کنیم.

1723893

گفتنی است؛ تیم ملی جوانان با هدایت صمد مرفاوی برای شرکت در تورنمنت کافا و مقدماتی جام ملت‌ها آماده می‌شود. روز گذشته تمرینات ارزیابی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان به پایان رسید و از اردوی بعدی به نظر می‌رسد تنها 30 بازیکن دعوت خواهند شد.

دیدگاه‌ها