کد خبر : 1831902 | 12 تیر 1401 ساعت 22:48 | 33.8K بازدید | 17 دیدگاه

برناردو سیلوا به پپ: می‌خواهم به بارسا بروم رئیس

روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، می‌گوید برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی به بارسلونا جواب مثبت داده است.

برناردو سیلوا به پپ: می‌خواهم به بارسا بروم رئیس

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس ادعای روزنامه اسپورت، برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، به ایجنت خود اطلاع داده که تلاش برای انتقال او به بارسلونا را آغاز کند. سیلوا به ایجنت خود گفته این پیام را به مدیریت بارسا انتقال دهد که ستاره پرتغالی خواهان بازی در نوکمپ است. اسپورت می‌گوید سیلوا پیش از این با پپ گواردیولا صحبت خصوصی داشته و این تصمیم خود را به اطلاع او رسانده.

1724864

بارسا اما می‌داند که جذب سیلوا ساده نیست و راضی کردن سیتی به این انتقال تلاش زیادی می‌طلبد. اما سیلوا قدم اول را برداشته و به مدیر برنامه‌هایش، خورخه مندس، اعلام کرده که تصمیم قطعی‌اش بازی کردن در بارسا از فصل آینده است. سیلوا فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت تیم پپ گواردیولا داشت.

سیلوا برای این انتقال باید موانع متعددی را پشت سر بگذارد. اولین مانع، علاقه شدید پپ به او و سبک بازی‌اش است. دومین مانع این است که سیلوا با سیتی تا سال 2025 قرارداد دارد. او فصل گذشته برای سیتی 50 بازی رسمی انجام داده و در این مدت 13 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده.

منچسترسیتی برای فروش برناردو سیلوا به رقمی کمتر از 100 میلیون یورو رضایت نخواهد داد. این حداقل رقمی است که باشگاه انگلیسی از بارسا انتظار دارد. اما اسپورت می‌گوید بارسا قصد ندارد با چنین رقمی به سراغ سیتیزن‌ها برود و نظر باشگاه کاتالان، پیشنهاد اولیه‌ای معادل 60 میلیون یورو است. بدون‌شک مذاکرات دو باشگاه بر سر برناردو سیلوا به‌زودی آغاز خواهد شد ولی به این زودی‌ها به پایان نخواهد رسید.

دیدگاه‌ها